خبرهای داغ:

تعاملات مدیریت شهری و اداره راه و شهرسازی ، پیشرفت در امور شهری را تسریع می کند

شهردار شاهرود با اشاره به اینکه تداوم همکاری دو مجموعه در بخش شهرسازی، رفاه شهروندان را در این حوزه به دنبال دارد، گفت: این تعاملات، پیشرفت در امور شهری را تسریع می کند.
کد خبر: ۹۱۹۹۴۷۴
|
۲۵ آذر ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، محسن احمدی در دیدار صمیمانه با مهندس امیر عمیدی مدیر کل راه و شهر سازی شرق استان سمنان (شاهرود) که در محل این اداره کل برگزار شد با بیان اینکه ساماندهی ورودی گلوگاه، روان سازی جریان کمیته فنی و واگذاری اراضی حد غرب ۴۵ متری جهت فضا‌های گردشگری و فضای سبز به مساحت ۸۵ هکتار از مواردی است که نیاز به تعامل و همکاری بیش از پیش این دو ارگان را نشان می‌دهد، افزود: روان سازی جریان کمیته فنی یکی از جدی‌ترین راهکار‌های تعادل بخشی به عرضه و تولید مسکن در شهر‌ها است.
وی در پایان ضمن بیان این مطلب که با توجه به فرا رسیدن ایام نوروز، ورودی شهر از سمت مشهد قبل از اسفند ماه ساماندهی شود، اظهار کرد:ورودی شهر‌ها یکی از فضا‌های مهم و تاثیر گذار در منظر شهری است که باعث ورود گردشگر در شهر‌ها می‌شود.
در این نشست بررسی موضوع ساماندهی ورودی شهر شاهرود از سمت مشهد، واگذاری زمین جهت احداث پارک جنگلی ومشکلات موجود مسکن‌های مهر و تعامل بین شهرداری شاهرود و اداره کل راه و شهرسازی شرق استان سمنان (شاهرود) در خصوص مسائل مسکن و شهرسازی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
تعاملات مدیریت شهری و اداره راه و شهرسازی ، پیشرفت در امور شهری را تسریع می کند
ارسال نظرات
پر بیننده ها