ایثار در راه خدا؛ویژگی فرد انقلابی است

مسئول نمایندگی ولی فقیه درسپاه الیگودرز بیان کرد: یک فرد انقلابی کسی است که ایثارگرانه و جان بر کف در راه خدا و استقرار حاکمیت قرآن و قوانین حیات بخش اسلام گام بر می دارد
کد خبر: ۹۱۹۹۴۸۶
|
۲۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، حجت الاسلام علی لرستانی مسئول نمایندگی ولی فقیه درسپاه الیگودرز در نشست روشنگری که در مسجد الزهرا (س)برگزار شد، دررابطه بابرخی از ویژگی های انسانهای انقلابی اظهار داشت : یک فرد انقلابی کسی است که ایثارگرانه و جان بر کف در راه خدا و استقرار حاکمیت قرآن و قوانین حیات بخش اسلام گام بر می دارد، همگی می بایست از چشمه‌سار فرهنگ و اخلاق اسلامی سیراب بوده و به صفات و خصلت های مورد نظر اسلام مجهّز باشند.

 

وی افزود: انسان زمانی شایستگی نام انقلابی را دارد که از صفاتی چون ایمان، پاکدامنی، تقوای الهی، ایثار و جانبازی در راه خدا و سایر صفات مؤمنان راستین برخوردار باشد.

 

مسئول نمایندگی ولی فقیه درسپاه الیگودرز بیان کرد: شجاعت، ایثارگری، درک قوی و تیزهوشی ودارای روح والا، وقار و متانت، شکیبایی و ظرفیّت روحی، تعادل اخلاقی، حدّت و سخت گیری بجا و نرمش و مدارای به موقع داشته باشد.

 

وی تصریح کرد: بایدخیرخواهی و دلسوزی نسبت به اجرای احکام خداوند، اوامر پیامبر و ولیّ امر و امام و رهبر اسلام و در کنار این صفات، اطاعت از رهبری و همیاری از صمیم قلب نسبت به او وحکومت اسلامی داشته باشد.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار