خبرهای داغ:
امام جمعه تبریز:

خدمت تحت زعامت رهبری برای نیروهای مسلح مایه مباهات است

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی اظهارداشت: امروز خدمت کردن نیروهای مسلح و ناجا یک امتیازی ویژه دارد چراکه خدمت تحت زعامت فرماندهی معظم کل قوا(مدظله العالی) برای نیروهای مسلح مایه مباهات و افتخار است.
کد خبر: ۹۱۹۹۴۹۵
|
۲۶ آذر ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام سیدمحمدعلی آل هاشم در آئین تکریم و معارفه رئیس عقیدتی سیاسی انتظامی آذربایجان شرقی، گفت: یکی از وظایف اصلی و مهم روحانیون شاغل در عقیدتی سیاسی نیروهای مسلح نزدیک کردن قلوب کارکنان نیذوهای مسلح به خدا است.
وی اضافه کرد: مسئولیت ها فرصت برای خدمت جامعه و خلق خدا بوده که باید از فرصت های بدست آمده در مسئولیت ها نهایت استفاده را کرده و برای خدمت به بنده گان خدا از هیچ تلاش و کوششی کوتاهی نکنیم.
حجت الاسلام آل هاشم افزود: امروز خدمت کردن نیروهای مسلح و ناجا یک توفیق الهی و امتیازی ویژه دارد چراکه یک رهبر ومرجع دینی به عنوان فرمانده کل قوا در راس امور قرار دارد که خدمت تحت زعامت فرماندهی معظم کل قوا (مدظله العالی) برای نیروهای مسلح مایه مباهات و افتخار است.
نماینده ولی فقیه در استان به وظیفه خطیر روحانیون عقیدتی سیاسی در نیروهای مسلح اشاره و بیان کرد: عقیدتی سیاسی ها باید در نیروهای مسلح خانه امن کارکنان بوده و حتی کارکنان با اعتماد به روحانیون بتوانند مشکلات و مسایل خانوادگی خود را نیز با آنان مطرح کنند.
وی نزدیک کردن قلوب پرسنل به خدا را از وظایف اصلی روحانیون شاغل در نیروهای مسلح برشمرد و ادامه داد: ترویج مسایل دینی و آشنایی با فرهنگ غنی اسلام ناب محمدی(ص) و ارتقاء باورها و بصیرت دینی در بین کارکنان نیروهای مسلح از وظایف اصلی و مهم روحانیون عقیدتی سیاسی است.
نمایده ولی فقیه در استان از زحمات و تلاش های سردار «عبدی» فرمانده انتظامی استان در حوادث اخیر در استان تشکر کرد و افزود: سردار عبدی سنگ صبور کارکنان انتظامی استان بوده که با مهربانی و قاطعیت در حوادث اخیر طوری مدیریت کرد که در این استان خونی ریخته نشد و در عرض کمتر از 17 ساعت آشوب ها در تبریز جمع آوری شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها