به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان و به همت عملیات سپاه ناحیه زرند دوره آموزشی ضابطین قضایی ویژه بسیجیان این ناحیه در سالن اجتماعات اموزش وپرورش زرند این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۹۹۵۰۳
|
۲۵ آذر ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۵
به همت عملیات سپاه زرند

دوره ضابطین قضایی سپاه زرند برگزار شد

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان و به همت عملیات سپاه ناحیه زرند دوره آموزشی ضابطین قضایی ویژه بسیجیان این ناحیه در سالن اجتماعات اموزش وپرورش زرند این شهرستان برگزار شد.

سرهنگ پاسدار عباس علی بیگی مسئول عملیات این ناحیه گفت:: دوره ضابطین قضایی ویژه بسیجیان این شهرستان در سالن اجتماعات اموزش وپرورش زرند برگزار شد.

وی اظهار داشت: دوره ضابطین قضائی با حضور نماینده دادگستری شهرستان زرند، به مدت ۶۰ ساعت با آموزش مباحث مربوط به قانون جدید آئین دادرسی کیفری، قانون حمایت قضائی از بسیج و اساسنامه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، و گشت‌های بسیجی محله محور به مدت ۳ روز برگزار می‌گردد.

وی افزود: در این دوره آموزشی تعدادی بسیجی از فرماندهان پایگاه‌های مقاومت و ارکان گردان‌های سپاه ناحیه زرند شرکت داشتند.

مسئول عملیات سپاه زرند گفت: ضابطین قضایی بسیج با فراگیری مباحث حقوقی و کیفری، زمینه ارتقا سطح کیفی فعالیت‌ها و ماموریت‌های محوله در حوزه تامین و حفظ امنیت را فراهم خواهد کرد.

علی بیگی ادامه داد: با توجه به اینکه بسیج به عنوان ضابطین قضائی خاص محسوب می‌شوند و با اخذ مجوز‌های قانونی از سوی دادگستری امکان همکاری در تامین نظم و امنیت پایدار با نیروی انتظامی را پیدا می‌کنند، برگزاری دوره‌های آموزشی در حوزه‌های حقوقی و قضایی بسیار مهم است.

وی خاطرنشان کرد: آشنایی با روند قضایی در اجرای ماموریت‌های محوله، فراگیری مباحث پایه و اولیه دادرسی و قضایی، آشنایی با محاکم دادگستری و از اهداف برگزاری این دوره آموزشی بوده است.

مسئول عملیات ناحیه زرند ادامه داد: با توجه به اینکه بسیج به عنوان ضابطین فضائی خاص محسوب می‌شوند و با اخذ مجوز‌های قانونی از سوی دادگستری امکان همکاری در تامین نظم و امنیت پایدار با نیروی انتظامی را پیدا می‌کنند، برگزاری دوره‌های آموزشی در حوزه‌های حقوقی و قضایی بسیار مهم است.

وی خاطرنشان کرد: آشنایی با روند قضایی در اجرای ماموریت‌های محوله، فراگیری مباحث پایه و اولیه دادرسی و قضایی، آشنایی با محاکم دادگستری و ... از اهداف برگزاری این دوره آموزشی بوده است.

علی بیگی تاکید کرد: ارتقا دانش و آگاهی‌های بسیجیان، آنان را در اجرای هرچه بهتر مسئولیت‌های محوله به‌عنوان هادیان امر به معروف و ناهیان از منکر، یاری رسان است.
 
ارسال نظرات