فرمانده سپاه چهارمحال و بختیاری:

بسیج موجب امید آفرینی در جامعه است

سردار اکبری گفت: دشمنان به خوبی فعالیت های بسیجیان را رصد می کنند، پایگاه های فعال بسیج را شناسایی کرده و درصدد نفوذ و تخریب آنان هستند.
کد خبر: ۹۱۹۹۵۲۵
|
۲۶ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج ازاستان چهارمحال و بختیاری؛ سردار علی محمد اکبری در جلسه برنامه ریزی انتخاب پایگاه های بسیج مساجد الگو و اسوه استان، با بیان اینکه بسیاری از بسیجیان به صورت گمنام فعالیت می کنند، گفت: معرفی و انتخاب پایگاه های اسوه یک رقابت سالم اسلامی است تا دیگر پایگاه ها از برنامه های آنان الگوگیری کنند.

سردار فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام با اشاره به اینکه امیدآفرینی و ترغیب پایگاه ها به فعالیت های خلاقانه و نوین از اهداف برگزاری این رقابت است افزود: در همین راستا کمیته ارزیابی باید تمام پایگاه های فعال بسیج استان را پایش کرده و پایگاه های الگو را معرفی کند.

وی با تاکید بر اینکه برخی از پایگاه ها ی بسیج مساجد استان فراتر از وظایف محوله فعالیت می کنند که نشان از روشنگری و جهادی بودن آن هاست،اظهار کرد:پایگاه های فعال باید فعالیت های خوب قابل تعمیم خود را اطلاع رسانی و ترویج کنند.

سردار اکبری ایجاد پایگاه های بسیج مساجد را در راستای بهره گیری از ظرفیت های مساجد،حسینیه ها و اماکن مذهبی خواند و تصریح کرد: این پایگاه ها در تعامل سازنده با هیئت امنای مساجد هستند و فعالیت های قابل توجهی را ارائه می دهند.

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم علیه السلام با بیان اینکه دشمنان به خوبی فعالیت های بسیجیان را رصد می کنند،پایگاه های فعال بسیج را شناسایی کرده و درصدد نفوذ و تخریب آنان هستند،خاطرنشان کرد:در اغتشاشات اخیر حامیان دشمنان به پایگاه های فعال بسیج حمله می کردند و به دنبال تخریب آنان بودند.

وی بر ضرورت اطلاع رسانی فعالیت های پایگاه های بسیج تأکید کرد و ادامه داد: فعالیت های سازندگی، محرومیت زدایی، رونق تولید، اقتصاد مقاومتی و ... بخشی از عرصه های فعالیتی بسیج است.

سردار اکبری به لزوم معرفی و اطلاع رسانی فعالیت های پایگاه های مساجد اشاره و اضافه کرد: بسیج به عنوان الگو موجب امید آفرینی در جامعه شده و در عرصه های مختلف نقشه های شوم دشمنان، برای نا امید ساختن مردم را خنثی کرد است.

سردار فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم علیه السلام با تجلیل از حضور پرشور مردم در راهپیمایی های برائت از اغتشاشگران، این حضور حماسی و پرشور را نتیجه روشنگری و بصیرت افزایی عنوان کرد و گفت: تلاش های شبانه روزی بسیجیان در چهار دهه گذشته انقلاب اسلامی ،  اثرات و برکات فراوانی را در صحنه های گوناگون به نمایش گذاشته است.

وی خاطرنشان کرد: بسیج و سپاه در سال های گذشته اقتدار خود را بارها در عرصه های گوناگون به اثبات رسانده و در استان چهارمحال و بختیاری نیز بسیج و سپاه در حوزه های مختلف حفظ امنیت،امدادرسانی، خدمات رسانی، محرومیت زدایی و ... سرآمد بوده است.

یادآور می شود: در این جلسه مسئولان تعدادی از پایگاه های فعال بسیج مساجد استان شاخص ترین فعالیت های خلاقانه و اثربخش خود را گزارش دادند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار