مصطفی
فرمانده سپاه ناحیه دهلران خبرداد؛
فرمانده سپاه ناحیه دهلران از برگزاری رزمایش الی بیت‌المقدس با هدف بالا بردن توان رزمی بسیجیان در دهلران خبر داد.
کد خبر: ۹۱۹۹۵۴۳
|
۲۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ" آبدونی" فرمانده سپاه ناحیه دهلران گفت: این رزمایش با مشارکت گردان‌های بیت‌المقدس و کوثر ناحیه مقاومت بسیج دهلران برگزار می‌شود.

 
وی ضمن اشاره به اهداف برگزاری این رزمایش ابراز داشت: ارتقای آمادگی‌های رزمی، اجرای عملیات تاکتیکی مختلف، به نمایش گذاشتن آخرین تاکتیک‌های فراگرفته رزمی، اجرای عملیات دفاعی امنیتی و به کارگیری تاکتیک‌های رزمی و امنیتی درحوزه جنگ شهری از جمله اهداف این رزمایش است.
 
فرمانده سپاه ناحیه دهلران با بیان اینکه برگزاری چنین رزمایش‌هایی برای مردم امیدآفرین بوده و باعث دلگرمی مردم نسبت به آرمان‌های انقلاب می‌شود، افزود: این رزمایش برای دشمنان کشور نیز بیم‌آفرین خواهد بود.
 
وی با بیان اینکه گردان‌های بیت‌المقدس شهرستان دهلران از بسیجیان فعال میقات صالحین تشکیل شده است، گفت: ما با فراخوانی‎هایی که طی سال برگزار می‌کنیم سعی داریم سطح آمادگی‌های آنها را در مباحث نظامی، بصیرتی و جسمانی بالا ببریم تا هر زمان که به حضور آنها نیاز شد وارد صحنه شوند.
 
سرهنگ آبدونی عنوان کرد: رزمایش بزرگ الی بیت المقدس روزهای چهارشنبه و پنجشنبه (27 و 28 آذرماه) هفته جاری در شهرستان دهلران برگزار می شود.
ارسال نظرات