رییس هیأت مدیره گروه سرمایه گذاری مسکن با بیان اینکه این شرکت در ریل هدفگذاری اصلی خود قرار گرفته است، گفت: در دوران مدیریت دکتر ظهیری روند رو به رشد شرکت سرعت گرفته است و به زودی به دوران طلایی خود می رسد.
کد خبر: ۹۱۹۹۵۵۵
|
۲۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۴
 
 
 

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از  پایگاه خبری بانک مسکن- هیبنا، احمد فرشچیان در مراسم رونمایی از طرح آباد (آغاز – بهبود – اقدامی دوباره) با اشاره به آغاز یک دوره جدید کاری در این گروه اظهار داشت: خوشبختانه بعد از مدت ها افول شرکت، طی چند سال اخیر مدیران شرکت تلاش کردند تا شرکت به ریل اصلی خود بازگردد.

وی با بیان اینکه در دوران مدیریت دکتر ظهیری شاهد ریل گذاری در جهت اهداف شرکت بودیم افزود: با پذیرش مسوولیت از سوی آقای ظهیری، روند رو به رشد شرکت سرعت گرفت و می توانیم بگوییم که شرکت به زودی به دوران طلایی خود می رسد.

رییس هیأت مدیره گروه سرمایه گذاری مسکن ادامه داد: باید اعتراف کنیم طی یکسال و نیم اخیر اصلا انتظار چنین توسعه ای را نداشتیم به طوریکه در این مدت اجرای 6500 واحد مسکونی در دستور کار قرار گرفت و بر اساس هدفگذاری صورت گرفته تا سال آینده تعداد پروژه های تعریف شده شرکت به 10 هزار مترمربع خواهد رسید.

فرشچیان همچنین این نوید را داد که گروه سرمایه گذاری مسکن به دنبال ایجاد ذخیره زمین برای پروژه های آینده است.

 

 
ارسال نظرات