دومین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی با همت اداره کل حفظ اثار و دفاع مقدس زاهدان برگزارمیشود.
کد خبر: ۹۱۹۹۵۹۹
|
۲۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۵

«بتول شاهبازی» مسئول فضای مجازی اداره کل حفظ آثار و دفاع مقدس سیستان و بلوچستان در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در زاهدان با اشاره به این مطلب که فضای مجازی فرصت مغتنمی برای ترویج فرهنگ ارزش‌های دفاع مقدس و انقلاب اسلامی است، که جوانان را با اهداف شهدا آشنا می‌کند، افزود:، دومین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس در استان سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود.

وی افزود: اولین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی در سال ۹۷ برگزار شد است که از این استان «علی اکبر شجاعی‌فر» ادمین کانال هیأت‌نیوز رتبه برتر در این جشنواره را به خود اختصاص داد.

این مسئول بیان داشت: برگزاری جشنواره و دریافت محصولات و ارائه آن در نمایشگاه می‌تواند علاوه بر تکمیل بانک اطلاعات فعالان، باعث شناسایی نخبگان این حوزه شده و مسیر برنامه‌ریزی و تهیه نقشه راه آینده را جهت نیل به هدف‌های پیش رو فراهم کند.

شاهبازی ادامه داد: با انتخاب آثار برگزیده و برتر در این جشنواره می‌توان زمینه لازم برای ارائه آثار تولید شده در رسانه‌های دیجیتال و همچنین تشویق و ترغیب تولیدکنندگان در تولید بیشتر با محوریت مقاومت و دفاع مقدس و همچنین حضور مؤثر و گسترده و مردمی را رقم زد.

وی گفت: بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با همکاری نخبگان جوان، فعالان مردمی، مراکز فرهنگی، دانشگاه‌ها و نهاد‌های لشکری و کشوری از جمله برگزار کنندگان دومین جشنواره فضای مجازی هستند.

شاهبازی عنوان کرد: علاقمندان و فعالان فضای مجازی استان می‌توانند در محور‌های پایگاه‌های اطلاع‌رسانی و خبری، پیام رسان‌ها و شبکه‌های اجتماعی، نرم افزار‌های کاربردی، هنر‌ها و سرگرمی‌های دیجیتال و بخش آزاد در این جشنواره شرکت کنند.

وی اظهار داشت: مهلت ارسال آثار تا ۳۰ بهمن و ارسال آثار از طریق سایت دبیرخانه به نشانی www.defafestival.com و یا به آدرس دبیرخانه، زاهدان- بلوار خرمشهر، جنب یادمان شهدای گمنام- اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سیستان و بلوچستان امکان‌پذیر است.
ارسال نظرات