مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه خوی گفت: انتخابات در سال جاری با شکوه و عظمت خاصی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۱۹۹۶۱۰
|
۲۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از خوی، حجت‌الاسلام محمد رستمی در جمع کارکنان سپاه خوی، اظهار کرد: حضور پرشور و حداکثری در انتخابات سیلی محکمی بر دشمنان است؛ به طوری که آنها را از غلبه بر ملت ایران بیش از پیش مایوس می‌کند.

وی با بیان اینکه شرکت در انتخابات وظیفه شرعی و قانونی هر فرد مسلمان است، افزود: حضور حداکثری مردم در انتخابات  مجلس شورای اسلامی بار دیگر توطئه‌های دشمنان را برای ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی خنثی می‌کند.

این مسوول تصریح كرد: دشمنان انقلاب اسلامی به دنبال این هستند که انواع ترفند را به کار گیرند تا مردم از شرکت در انتخابات دلسرد شوند ولی هرگز به این آرزوی خود دست پیدا نمی‌کنند.

وی با بیان اینکه انتخابات در سال جاری از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است، اظهار کرد: بنابراین می‌طلبد برای حضور پرشور و حداکثری اقشار مختلف مردم در این آئین عبادی و سیاسی به صورت جدی تلاش کنیم، تا دشمنان نظام و انقلاب بار دیگر از ملت ما مایوس شوند.

وی با بیان اینکه برگزارکننده‌های انتخابات امسال نیز کمافی‌سابق رعایت کامل بی‌طرفی و امانت داری را نسبت به آراء مردم خواهند داشت، اظهار کرد: انتخابات در کشور ما یکی از سالم‌ترین انتخابات‌های دنیاست به طوری که هیچ گونه دخل و تصرفی در آراء مردم صورت نمی‌گیرد.

اين مسئول گفت: انقلاب اسلامی در فتنه 88 با هدایت‌های داهيانه مقام معظم رهبری از دامی كه استكبار پهن كرده بود به سلامت عبور كرد و اين حضور مردمی همواره در تمام عرصه‌ها وجود دارد.

انتهای پیام

ارسال نظرات