خبرهای داغ:
مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین گفت:
رمضانی گفت: با توجه به انتخاب پایتخت فرهنگ و هنر مساجد ایران در دی ماه و در ایام ولادت حضرت فاطمه زهرا (س)، خوشبختانه رقابت سالم و فرهنگی در بین کانون های مساجد استان قزوین شکل گرفته است.
کد خبر: ۹۱۹۹۶۱۲
|
۲۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت الاسلام «علی رمضانی» مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین گفت: با توجه به انتخاب پایتخت فرهنگ و هنر مساجد ایران در دی ماه و در ایام ولادت حضرت فاطمه زهرا (س)، خوشبختانه رقابت سالم و فرهنگی در بین کانون های مساجد استان قزوین شکل گرفته است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین ادامه داد: کانون های مساجد استان قزوین در تلاش هستند تا در این رقابت فرهنگی، آمادگی خود را برای انتخاب به عنوان پایتخت فرهنگ و هنر مساجد ایران به نمایش گذارند.

 

وی اضافه کرد: در استان قزوین کانون فرهنگی هنری عترت مسجد حضرت ابوالفضل (ع) شهر آبیک، کانون شهید بهشتی مسجد حضرت ابوالفضل (ع) تاکستان و کانون سیدالشهدا مسجد صاحب الزمان (ع) تاکستان، سه کانون پیشتاز در ثبت فعالیت و اعضا در سامانه بچه های مسجد هستند.

 

حجت الاسلام رمضانی خاطر نشان کرد: سامانه جامع اطلاعات بچه های مسجد، سامانه ای است که کانون ها با ثبت اعضا و فعالیت های خود ضمن بهره مندی از حمایت های مادی ستاد هماهنگی کانون های مساجد، از تجارب دیگر مساجد و کانون ها در بخش های مختلف بهره مند می شوند.

 

وی یادآور شد: با توجه به اهمیت رویداد ملی فهما، جلسات توجیهی و دوره های آموزشی ویژه کانون های مساجد استان قزوین در شهرستان های مختلف در حال برگزاری است تا کانون ها هرچه بیشتر با رویداد ملی فهما و چگونگی شرکت در این مهم آشنا شوند.

 

1010/20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها