خبرهای داغ:
امام جمعه قزوین:

پیشبرد اهداف فرهنگی را به مباحث مالی مرتبط نکنیم

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان قزوین در جلسه دبیران استانی شورای فرهنگ عمومی گفت: پیشبرد اهداف فرهنگی را به مباحث مالی مرتبط نکنیم.
کد خبر: ۹۱۹۹۶۱۴
|
۲۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی در جلسه روسا و دبیران استانی شورای فرهنگ عمومی که با حضور آقای محمدرضا موالی‌زاده دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور برگزار شد، اظهار کرد: پیش از انقلاب کسانی بودند که کار تبلیغات و ترویج فرهنگ اسلامی را انجام می‌دادند و در ازای کارشان نه تنها حقوقی دریافت نمی‌کردند، بلکه زندان و شلاق در انتظارشان بود.

 

وی ادامه داد: شرایطی که در گذشته با رشادت‌ها و جانفشانی‌ها پیش رفت، به ما سپرده شده است و اگر بخواهیم امانت‌دار خوبی باشیم، باید شرایط سخت گذشته را در نظر بگیریم و انجام اهداف این حوزه را به مباحث مالی مرتبط نکنیم و با تلاش و جدیت مضاعف برنامه‌های فرهنگی را پیش ببریم.

 

 

نماینده ولی فقیه در استان قزوین افزود: امروز حوزه فرهنگی امانتی در دست متولیان این عرصه است و باید تلاش‌های گذشتگان را ارج نهاده و برنامه‌های امروز را با تمام توان و بدون در نظر گرفتن مباحث مالی انجام دهیم.

 

در ابتدای این جلسه آقای محمدحسین اسماعیلی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: شورای فرهنگ عمومی به عنوان ستاد فرماندهی فرهنگی هر استان، شهر و بخش، جایگاه ارزشمندی در تعالی فرهنگی دارد و به همین خاطر سیاستگذاری‌ها و برنامه‌ریزی‌ها باید با دقت بالایی انجام شود.

 

انتهای پیام/

1001/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها