به دعوت اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری، جمعی از مدیران عامل شرکت‌های تابعه سازمان اقتصادی کوثر در نشست مشترکی با حضور وی در شهرکرد فرصت‌های سرمایه گذاری در پنج حوزه کسب و کار را مورد بررسی قرار دادند.
کد خبر: ۹۱۹۹۶۳۶
|
۲۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی سازمان اقتصادی کوثر نشست مشترک استاندار چهارمحال و بختیاری با جمعی از مدیران گروه‌ها و شرکت‌های تابعه برگزار شد. در این دیدار حامد عین افشار مدیرعامل گروه سرمایه گذاری صبا، مهدی آل ابراهیم مدیرعامل گروه سرمایه گذاری توسعه صنایع و معادن کوثر، هادی احمدیان مدیرعامل گروه عمران و ساختمان معین کوثر، بابک اسماعیلی مدیرعامل شرکت تهران الکتریک، محمد مهدی ملکشاهی مدیرعامل شرکت شیمی دارو، عمار صالحی فارسانی مدیرعامل شرکت آبزی اکسیر کوثر و نمایندگان دیگر شرکت‌های تابعه سازمان حضور داشتند.

اقبال عباسی استاندار چهار محال و بختیاری، هدف از این نشست را بررسی فرصت‌های سرمایه گذاری در پنج گروه تخصصی معادن، صنایع، کشاوری، ساختمان و بهداشت و درمان در این استان بیان کرد و اظهار داشت همه مدیران استان چهارمحال و بختیاری در راستای تسهیل روند سرمایه گذاری برای شرکت‌های تابعه سازمان اقتصادی کوثر از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد.

این سفر دو روزه که به دعوت عباسی استاندار چهار محال و بختیاری صورت گرفت با طرح زمان بندی یک ماهه برای بررسی طرح‌های کارآفرینی و پروژه‌های پیشنهادی استان توسط شرکت‌های تابعه سازمان در راستای حوزه کسب و کار آن‌ها به پایان رسید.

ارسال نظرات