مسئول بسیج کارگران وکارخانجات سپاه روح الله استان مرکزی خبرداد:
محسن ربیعی گفت: از مهمترين اهداف بسیج کارگری، پشتیبانی ازدولت در راستای ایجاد فضای سالم ومفید در کارگاه ها وکارخانه های صنعتی و کار کشور است.
کد خبر: ۹۱۹۹۶۴۸
|
۲۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛محسن ربیعی مسئول بسیج کارگران وکارخانجات سپاه روح الله از برگزاری جشنواره ایده و ابتکارات تولیدکنندگان دراستان مرکزی خبردادوگفت:این جشنواره باهدف طرح اقدامات نوآورانه وخودکفایی درمحصول وتجهیزات ،ارتقائ کیفیت وفرآیند تولیدمحصول یاخدمات خواهدبود

وی افزود: از دیگراهداف این جشنواره فرهنگ سازی برای کار،بهبود وضعیت کارکنان درمحیط کار،راهکارهای نگهداری تجهیزات و صرفه جویی در هزینه ها و کاهش ضایعات وانرزی می باشد.

ربیعی بااشاره به اینکه بابستی  فرهنگ و تفکر بسیج را درجامعه گسترش داد گفت: اگر تفکربسیجی ایجاد شود، وجدان کاری خود به خود به صورت فرهنگ اصیل وماندگار شده و سطح کاری ارتقاء می یابدوباید درنظرداشت وقتی باتکیه برفرهنگ ایثار و ازخودگذشتگی شهدا درمیدان صنعت وکار واردشویم بی شک موفق تر از گذشته خواهیم بود.

مسئول بسیج کارگران وکارخانجات سپاه روح الله  اظهارکرد:دردوره کونی که بسیج باروحیه از خودگذشتگی واخلاص در میادین مختلف وبخش های جامعه وارد می شود و بسیج می تواند به عنوان نیرویی مردم به بهترین شکل ایفای نقش نماید.

وی در پایان خاطرنشان کرد:مهلت ارسال آثار تا 30آذرماه1398 بودهد و ثبت نام حضوری بامراجعه به پایگاه های بسیج کارگری و کارخانجات و غیرحضوری از طریق سایت www.basigkargari.ir خواهدبود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات