رئیس سازمان بسیج هنرمندان سپاه امام سجاد علیه السلام استان هرمزگان گفت: نمایش واقعه در واقعه همزمان با آغاز کنگره ملی شهدای استان هرمزگان از یکم دی ماه در مسجد جامع بندرعباس اجرا خواهد شد.
کد خبر: ۹۱۹۹۶۹۰
|
۲۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۶

محمد حکمیان در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در بندرعباس اظهار داشت: همزمان با کنگره ملی 1500 شهید استان هرمزگان نمایش واقعه در واقعه که از دوران انقلاب اسلامی ایران تا عصر حاضر را در یک کار نمایشی روایت می کند به اجرا در خواهد آمد.

وی افزود: یکی از ویژگی‌های این نمایش فاخر معرفی شهدای استان هرمزگان است

 

رئیس بسیج هنرمندان سپاه امام سجاد علیه السلام استان هرمزگان تصریح کرد: در نمایش واقعه در واقعه 70 بازیگر که همه آنها بومی هستند ایفای نقش می کنند و کارگردانی این اثر بر عهده رضا جوشعار از بهترین کارگردانان استان است.

وی عنوان کرد: این نمایش از یکم تا پنجم دی ماه از ساعت 18:30 اجرا می شود و مکان اجرای آن شبستان اصلی مسجد جامع بندرعباس است.

حکمیان ابراز داشت: این کار توسط سازمان بسیج هنرمندان سپاه امام سجاد علیه السلام استان هرمزگان اجرا می شود و پشتیبانی آن بر عهده قرارگاه فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

وی تاکید کرد: هدف از اجرای این نمایش این است که مقاومت مردم هرمزگان در انقلاب اسلامی ایران و دفاع مقدس به نمایش درآید.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان هرمزگان خاطرنشان کرد: صحنه‌های رزمی نمایش واقعه در واقعه به صورت افکت و بسیار محدود خواهد بود و در محتوای کار سعی شده است از فیلم‌ها و عکس‌های قدیمی استفاده شود.

 

ارسال نظرات