خبرهای داغ:
رئیس بنیاد کلیبر در جلسه امربه‌معروف و نهی از منکر کارکنان بنیاد گفت: شهدای انقلاب اسلامی با به ثمر رساندن پیروزی حق علیه باطل و در مبارزه با استکبارستیزی و ایستادگی در برابر ظلم، تمثیل بی‌بدیل امربه‌معروف و نهی از منکر هستند.
کد خبر: ۹۱۹۹۶۹۴
|
۲۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی از کلیبر، مصطفی معصوم زاده رئیس بنیاد کلیبر با گرامیداشت شهدای عرصه امربه‌معروف و نهی از منکر گفت: شهدای انقلاب اسلامی با به ثمر رساندن پیروزی حق علیه باطل و در مبارزه با استکبارستیزی و ایستادگی در برابر ظلم، تمثیل بی‌بدیل امربه‌معروف و نهی از منکر هستند.

وی ادامه داد: این شهیدان با رسالت خود در جهت احیای فریضهٔ امربه‌معروف و نهی از منکر جان خود را از دست دادند و به‌درستی درراه حق قدم نهادند و در مقابل زشتی و پلیدی ایستادند و امروز شهدای مدافع حرم ادامه‌دهنده راه آن‌ها هستند.

معصوم زاده فلسفه عاشورا را احیای فریضه امربه‌معروف و نهی از منکر دانست و بیان کرد: ترویج فرهنگ امربه‌معروف و نهی از منکر منجر به ایجاد فضای عاری از آسیب‌های اجتماعی و تضمین سلامت جامعه می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: امروز دشمن مسیر ضربه به اعتقادات و مبانی جامعه و به‌ویژه جوانان را در دستور کار خود قرار داده و بهترین کار در این شرایط آگاه‌سازی جامعه و تقویت بنیه اعتقادی و ارزش‌های اسلامی در جامعه است.

ارسال نظرات