خبرهای داغ:
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان همدان:
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان همدان گفت: ۳۸ هزار و ۵۰۹ مددجوی معیشت‌بگیر، ۸ هزار و ۷۸۱ مددجوی تبصره ۱۴ و ۸ هزار و ۱۹۹ مددجوی غیر معیشت‌بگیر در همدان دارای بیمه حوادث هستند.
کد خبر: ۹۱۹۹۷۳۴
|
۲۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۵

۵۵ هزار و ۴۸۹ نفر در کمیته امداد همدان دارای بیمه حوادث هستندعلی بحیرایی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره به اینکه ۵۵ هزار و ۴۸۹ نفر در این نهاد دارای بیمه حوادث هستند، اظهار داشت: بیمه حوادث برای مددجویان شهری شامل ساختمان، تأسیسات و وسایل منزل می‌شود و برای روستاییان نیز شامل ساختمان، وسایل منزل، تأسیسات محل سکونت و محل نگهداری احشام است.

وی با بیان اینکه در این زمینه در سال جاری ۶۱۶ میلیون تومان هزینه پرداخت‌شده است، گفت: بیمه حوادث شامل اتفاقاتی مانند آتش‌سوزی، صاعقه، انفجار، سیل، زلزله، طوفان، ضایعات ناشی از نشست آب باران، ذوب برف و تگرگ، غرامت فوت و نقص عضو بیمه‌شده اصلی است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان همدان گفت: امسال ۷ هزار و ۱۷۷ نفر از بیمه حوادث استفاده کرده‌اند.

وی تصریح کرد: ۳۸ هزار و ۵۰۹ مددجوی معیشت بگیر، ۸۷۸۱ مددجوی تبصره ۱۴ و ۸۱۹۹ مددجوی غیر معیشت بگیر در همدان دارای بیمه حوادث هستند.

بحیرایی با اشاره به اینکه خدماتی مانند خدمات فرهنگی، اشتغال، مسکن، حقوقی و حمایتی به مناطق محروم ارائه می‌شود، گفت: از ابتدای سال تاکنون در این زمینه 2 میلیارد و ۶۳۸ میلیون تومان هزینه پرداخت‌شده است.

وی ابراز داشت: خدمات آموزشی، فرهنگی، اشتغال، مسکن و فعالیت‌های عمرانی، مباحث حقوقی، بهداشت و درمان امسال به مددجویان مناطق محروم باهدف محرومیت‌زدایی انجام‌شده است.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات