فرمانده سپاه امام رضا(ع) بیان داشت: باید مردم خودمان را در مقابل عملیات روانی توانمند و آگاه کنیم و گردان‌های سایبری بسیج می‌تواند این کار را انجام دهد.
کد خبر: ۹۱۹۹۷۴۶
|
۲۷ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ سردار یعقوبعلی نظری در نشست فصلی فعالان فضای مجازی بسیج خراسان رضوی که با حضور بیش از ۱۲۰ تن از فعالان فضای مجازی بسیج استان برگزار شد، گفت: دشمن در جنگ روانی و عملیات روانی در جهت نا امید سازی یک جبهه و جریان و به صحنه آوردن یک جبهه دیگر تلاش می‌کند و برای مقدمه سازی جریان واقعی تلاش می‌کند.

سردار نظری افزود: ارتباط گیری و خط دهی در فضای مجازی وجود دارد و این یک ابزار است و ابزار می‌تواند در اختیار خودی یا دشمن باشد.

وی با تاکید بر این ضرورت که ما باید به‌صورت گسترده در فضای مجازی حضور داشته باشیم و در این امر تلاش بیشتری بکنیم، گفت: برتری ما بر دشمن برتری فکری و اعتقادی است و اینکه ابزار دروغ و فریب آن‌ها روبنایی و غیر اخلاقی است، در صورتیکه اگر مبنای فکری ما بر سرکار بیاید می‌توانیم بر ابزار غیر اخلاقی آن‌ها پیروز شویم.

سردار نظری در ادامه گفت: عملیات روانی دشمن باعث مسموم شدن جامعه شده است و ما امروز با این واقعیت مواجه هستیم لذا یک جبهه مبارزه باید در مقابل این عملیات روانی ایجاد کنیم.

وی تاکید کرد: لازم است که در مقابل این اقدامات یک جبهه قوی بسازیم تا علاوه بر تدافع بتوانیم هجوم داشته باشیم و باید به قدری قوی شویم که بتوانیم حرکات دشمن را در فضای مجازی و عملیات روانی پیش‌بینی کنیم و برای خنثی‌سازی آن اقدام کنیم.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) با طرح این سوال که ما کاربر فضای مجازی زیاد داریم، ولی این کاربر‌ها در چه جهتی حرکت می‌کنند؟ افزود: باید مردم خودمان را در مقابل عملیات روانی توانمند و آگاه کنیم. عده‌ای باید این کار را انجام دهند و گردان‌های سایبری بسیج می‌تواند این کار را انجام دهد، زیرا بسیج همواره جلودار این اقدامات بوده است و اگر قرار است جبهه ایجاد شود نباید اقدامات جزیره‌ای صورت بگیرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها