پایگاه شهید کثیری ، حوزه ۱۱۵ شهید غفاری سپاه ناحیه امام حسین (ع) کرج موفق به کسب عنوان "موفق ترین پایگاه بسیج کشوری" در جشنواره مالک اشتر شد.
کد خبر: ۹۱۹۹۷۶۵
|
۲۶ آذر ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، پایگاه شهید کثیری ، حوزه ۱۱۵ شهید غفاری سپاه ناحیه امام حسین (ع) کرج موفق به کسب عنوان "موفق ترین پایگاه بسیج کشوری" در جشنواره مالک اشتر شد.

فرمانده پایگاه شهید کثیری در گفتگو با خبرگزاری بسیج اظهار داشت : به فضل الهی و مدد شهدا توانستیم همدلی و مودت بسیار عالی در بین مجموعه پایگاه ایجاد کنیم.

وی افزود: در ابتدای حرکت جهادی پایگاه به سمت پیشبرد اهداف لازمه کار گزینش و انتصاب افرادی توانمند و پویا به عنوان شورای پایگاه بود که طبق دستورالعمل بسیجیان کارآمدی در این زمینه منتخب و مشغول فعالیت شدند.

وی عنوان کرد: با توجه به اهمیت و جایگاه بسیج لازم بود با ادارات و موسسات همراه تعامل سازنده‌ای صورت بگیرد که با مدد شهداء، ارتباط بسیار خوبی با ادارات استان برقرار شد.

فرمانده پایگاه شهید کثیری ، حوزه ۱۱۵ شهید غفاری سپاه ناحیه امام حسین (ع) کرج خاطرنشان کرد: این موفقیت با همدلی و مودت و محبت حاصل شده در سطح مجموعه پایگاه بسیج شهید کثیری  است.

لازم به ذکر است ، چهارمین جشنواره سراسری مالک اشتر بسیج در مجتمع ۵ آذر سازمان بسیج با حضور سردار سلیمانی و سایر فرماندهان برگزار شد. مسئولان و معاونین ستاد کل نیرو‌های مسلح، مسئولین و معاونین فرماندهی کل سپاه، فرماندهان سپاه‌های استانی و منتخبین، ائمه جمعه برخی از رده‌ها و استان‌ها، نمایندگان، ولی فقیه برخی از استان‌ها و فرماندهان و مسئولینی که در سلسله مراتب بسیج به عنوان منتخب بسیج محسوب می شدند از جمله میهمانان و مدعوین چهارمین جشنواره سراسری مالک اشتر بسیج بودند.

ارسال نظرات