مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان تاکید کرد:
مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان گفت: بایستی از ظرفیت‌های مربوط به نسل جوان در مساجد و اماکن مذهبی به‌درستی بهره ببریم و در رابطه با تربیت و آموزش آنان بسترهای لازم را آماده کرده و با محتوای غنی آنان را پرورش دهیم.
کد خبر: ۹۱۹۹۷۶۹
|
۲۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسن تسخیری در جلسه مجمع هم‌اندیشی اساتید و مربیان عقیدتی و سیاسی سپاه قدس گیلان ریاکاری را شرک اصغر عنوان کرد و اظهار داشت: اگر مربیان اهل دورویی و ریا باشند کار آنان هیچ تأثیری روی افراد و جامعه ندارد و طبق روایتی از پیامبر(ص) ترسناک‌ترین ترس‌ها ریا است.

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان با تأکید بر دوری بزرگان دین و مربیان از گناه بیان کرد: علما، بزرگان دینی و مربیان مردم نباید گناه را سبک بشمارند بلکه بایستی همواره از خود مراقبت کنند و عملکرد نیکویی داشته باشند.

 

وی با اشاره به اینکه مربیان عقیدتی و سیاسی بایستی از فتوا دادن و تفسیر قرآن به سبک خود پرهیز کنند تصریح کرد: مربیان بایستی توجه داشته باشند که با افراد با گذشت و مهربانی رفتار کنند و به فریضه امر به معروف و نهی از منکر به شیوه درست آن اهتمام ورزند.

 

تسخیری برگزاری دوره جهت آموزش به مربیان عقیدتی و سیاسی را یک گام رو به جلو توصیف کرد و ابراز داشت: عملکرد خوب افراد در گرو آموزش درست مربیان آنان است و بایستی نسبت به برگزاری جلسات تربیتی کشوری تلاش کنید.

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان خاطرنشان کرد: برگزاری مستمر دوره‌های آموزشی مربیان عقیدتی و سیاسی سپاه بسیار ضروری است و باید توجه داشته باشیم که این دوره‌ها تأثیرگذار باشند زیرا در این صورت می‌تواند منجر به اصلاح جامعه نیز شوند.

 

وی بر حضور جوانان و نوجوانان در مساجد و اماکن مذهبی تأکید کرد و اظهار داشت: بایستی از ظرفیت‌های مربوط به نسل جوان به‌درستی بهره ببریم و در رابطه با تربیت و آموزش آنان بسترهای لازم را آماده کرده و با محتوای غنی آنان را پرورش دهیم.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات