فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بندرخمیر:

فلسفه نامگذاری جشنواره مالک اشتر ولایت‌پذیری، بصیرت، شجاعت و مردمداری است

سرهنگ جعفر اسلامي فرمانده ناحيه مقاومت بسيج سپاه بندر خمير گفت: فلسفه نامگذاری جشنواره به نام مالک اشتر ولایت‌پذیری، ولایتمداری، بصیرت، شجاعت و مردمداری مالک‌اشتر مي باشد همه مسؤولان و نیروهای مسلح امروز باید چنین خصایصی داشته باشند.
کد خبر: ۹۱۹۹۸۴۸
|
۲۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۷

 به گزارش خبرنگارخبرگزاری بسیج  هرمزگان ،وی با بیان اینکه مشیت و اراده الهی بر این بود که وارثان زمین مستضعفان باشند به توطئه‌های مداوم دشمنان علیه کشورمان اشاره نمود و خاطر نشان كرد: دشمنان در تمام اين سالها به عناوین مختلف سعی داشتند كه در تقابل نظام مشکلاتی ایجاد کنند اما نقشه‌های شوم آنها هیچ وقت عملی نشده و نخواهد شد.
اسلامي با برشمردن عناصر تشکیل دهنده قدرت یک مملکت تصریح کرد: هر کشوری دارای رهبری توانمند و قدرتمند، مردمی قوی و دشمنان بزرگ باشد در قدرت حرفی برای گفتن دارد.
وی ایران اسلامی را به خاطر داشتن چنین ویژگی‌هایی قدرتمند خواند و افزود: با وجود اینکه دشمنان ما همه عناصر قدرت را دارند از پیشرفت ما نگرانند علتش این است که پایه و اساس قدرت‌های به ظاهر قوی دشمن بر اساس اعتقادات معنوی نیست بنابراین نمی‌توانند در مقابل نظاميان و بسيجيان ما حرفی برای گفتن داشته باشند.

فرمانده ناحيه مقاومت بندر خمير اظهار كرد: جشنواره مالک اشتر هر ساله در سطح سپاه و بسیج و رده های تحت امر با هدف شناخت رده ها و افراد برتر در سطح کشوري برگزار می شود و امسال حوزه مقاومت بسيج كشار بالا ناحيه بندر خمير در جشنواره مالك اشتر افتخار آفريني كرد.

 

سرهنگ اسلامي با اشاره به فعالیت هاي موثر اين حوزه در قرارگاههای طرح تحول محلات ، برنامه های فرهنگی و سازندگی افزود: معیار و ملاک‌هایی باید وجود داشته باشد که وجه تمایزی باشد بین کسانی که زحمت می‌کشند، مأموریت‌های مختلف را به بهترین وجه انجام می‌دهند و کار و تلاش می‌کنند باید شناسایی شود.
وي در ادامه به برنامه هاي ابتكاري و نوآوري هاي اين حوزه اشاره داشت و گفت: طراحي لوگو قرارگاه طرح تحول محلات ويژه هر قرارگاه، طراحي كارت شناسايي دبيران قرارگاه، برگزاري مسابقات ورزشي و قرآني، ساخت پرچم، برگزاري برنامه هاي بومي محله اي و بسياري ديگر از جمله برنامه هاي اين حوزه مي باشد.

اسلامي تاکید کرد:شاخص‌های اثربخشی و موفقیت فرماندهان و مدیران با رویکرد دینی، اعتقادی و آمادگی دفاع همه‌جانبه رزمی از انقلاب اسلامی در افق سازمان به چه میزان پیشرفت کرده است بر ارزیابی اشراف ترسیم می‌شود.
فرمانده سپاه ناحيه بندر خمير خاطرنشان کرد: اشراف فرماندهی که از تدابیر برجسته و حکیمانه فرمانده معظم کل قوا برای کل نیروهای مسلح ما نیز در سپاه پاسداران بر اساس رعایت سلسه‌مراتب می‌باشد با بررسی‌ها، ارزیابی‌ها و برگزاری جشنواره مالک اشتر رده‌های موفق را مشخص و مورد تشویق قرار می‌دهیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار