خبرهای داغ:
دبیر جشنواره دانش و پژوهش نیروهای مسلح خراسان جنوبی:
دبیر جشنواره دانش و پژوهش نیروهای مسلح خراسان جنوبی با اشاره به تقدیر از 20 پژوهشگر برتر نیروهای مسلح در پدافند هوایی شرق نیروهای مسلح در جشنواره دانش و پژوهش نیروهای مسلح استان، گفت: همچنین در این مراسم از 7 کتاب در حوزه های اجتماعی، علمی و پژوهشی با موضوعات دفاعی، ایثار و شهادت رونمایی می شود.
کد خبر: ۹۱۹۹۸۶۳
|
۲۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی سرهنگ عباس خسروی دبیر جشنواره دانش پژوهش نیروهای مسلح خراسان جنوبی صبح امروز در جشنواره دانش و پژوهش نیروهای مسلح استان در مجتمع غدیر بیرجند، اظهار داشت: مقام معظم رهبری در حمایت از تولید علم و دانش در میان نیروهای مسلح می فرمایند:" تلاش علمی در محیط نظامی برای اهداف دفاعی عبادت است و کسب معلومات و دانش نظامی جزو فرایض است".

 دبیر جشنواره دانش و پژوهش نیروهای مسلح خراسان جنوبی ادامه داد: مقام معظم رهبری فرمودند: "هیچ کشوری بدون تحقیقات به برتری دست پیدا نمی کند و تحقیقات ریشه است همه باید به تحقیقات دست پیدا کنیم".

وی عنوان کرد: برابر ابلاغ ستاد کل نیروهای مسلح شورای دانش و پژوهش نیروهای مسلح در استانها راه اندازی شده که همه یگانهای نظامی و انتظامی از جمله یگان های مختلف ارتش، سپاه، نیروی انتظامی، مرزبانی و اداره کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس عضو این شورا هستند.

دبیرجشنواره دانش پژوهش نیروهای مسلح استان برگزاری این جشنواره  را از برنامه های محوری هفته پژوهش در سطح نیروهای مسلح دانست و افزود: تقویت همدلی و همکاری درمیان نیروهای مسلح در زمینه دانش و پژوهش، تقدیر از فعالان عرصه دانش و پژوهش و نخبگان از یگانهای مختلف نیروهای مسلح از جمله اهداف برگزاری این جشنواره است.

خسروی عنوان کرد: در این جشنواره از  20  پژوهشگر برتر نیروهای مسلح در پدافند هوایی شرق  تجلیل خواهد شد همچنین در این مراسم از 7 کتاب در حوزه های اجتماعی، علمی و پژوهشی با موضوعات دفاعی، ایثار و شهادت رونمایی می شود.

گفتنی است در حاشیه این جشنواره محصولات پژوهشی یگانهای نیروهای مسلح در قالب نمایشگاه دانش و پژوهش نیروهای مسلح به نمایش گذاشته شده است.

 انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها