مسوول حوزه نمایندگی ولی ‌فقیه در سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان
مسوول حوزه نمایندگی ولی ‌فقیه در سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان گفت: راه برون رفت کشور از مشکلات اقتصادی که می‌توان از آن به عنوان خشکسالی کاذب یاد کرد تکیه بر جوانان و ظرفیت‌های کشور است.
کد خبر: ۹۱۹۹۸۶۷
|
۲۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، حجت الاسلام موسی پولادی، در همایش علمی نقش اساتید در ترویج فرهنگ دفاع مقدس و سیره شهدا در گام دوم انقلاب اظهار داشت: کشوری که دارای ۱۵ کشور همسایه و در اطراف آن ۶۰۰ میلیون نفر جمعیت سکونت، ۳۶ میلیون نفر جوان، میلیون‌ها جوان تحصیل کرده، هفت درصد ذخایر معادن جهان است بدون خیانت و بی تدبیری و نفاق دچار خشکسالی نمی‌شود.

وی ادامه داد: برای خلاص شدن از مشکل‌های کشور باید به راه شهدا برگشته و در انتخابات افراد دلسوز نظام انتخاب کنیم ودر انتخابات نباید چشم‌ها به سلبریتی‌هایی باشد که با بالا رفتن مالیات خروج‌شان از کشور داد و فریاد می‌کنند.

مسوول حوزه نمایندگی ولی ‌فقیه در سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان اظهارداشت: نباید به کسانی رای داد که پس از انتخابات وعده‌های خود را فراموش کرده و خلاف گفته‌های خود عمل می‌کنند.

پولادی خاطرنشان کرد: برخی افراد که در انقلاب بوده اند پس از ۴۰ سال اصرار دارند بگویند انقلاب اسلامی با سایر انقلاب‌های معمولی مانند چین و غیره است درصورتی که تمایز بسیار با آن‌ها دارد.

وی یاد آورشد: انقلاب اسلامی بر مبنای عقل توحیدی و وحی قرار دارد و انقلابی که بر این بنا باشد باقی می‌ماند، در ۴۰ سال گذشته از انقلاب دفاع نکرده‌ایم که رهبر انقلاب خود وارد میدان شده و در بیانیه گام دوم انقلاب به باز تعریف و تعریف آن می‌پردازد.

به گفته وی، منبری‌ها در این ۴۰ سال به خوبی از انقلاب دفاع نکرده‌اند و عده‌ای هم می‌گویند ما را وارد مسایل سیاسی نکن درصورتی که حرکت امام حسین (ع)، حضرت زینب (س) و عاشورا سیاسی است.

وی اشاره کرد: منبری که در آن از حرکت امام حسین ( ع ) نگوید و از ترس اینکه ممکن است عده‌ای آنرا ترک کنند از انقلاب دفاع نکند را باید ویران ساخت ولذا گام دوم انقلاب گنج بی انتهایی است که باید آنرا استخراج و مستند و مستدل به نسلی که آنرا ندیده اند تبیین و تعریف کرد.

ارسال نظرات