با حضور نخبگان و صاحب نظران اقشار مختلف بسیج برگزار شد؛
اجلاس بزرگ مجمع بسیجیان شهرستان ارزوئیه با حضور هیئت های اندیشه ورز اقشار بسیج، کارگروه های موضوعی، تخصصی و نخبگان بسیج شهرستان و همچنین معاونت های سپاه شهرستان و مدیران برخی ادارات، امام جمعه و فرمانده سپاه شهرستان در مصلی قدس برگزار شد
کد خبر: ۹۱۹۹۸۶۸
|
۲۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان،   اجلاس بزرگ مجمع بسیجیان شهرستان ارزوئیه با حضور هیئت های اندیشه ورز اقشار بسیج، کارگروه های موضوعی، تخصصی و نخبگان بسیج شهرستان و همچنین معاونت های سپاه شهرستان و مدیران برخی ادارات شهرستان و سرگرد پاسدار رضا اسماعیلی کاخ فرمانده سپاه و حجت الاسلام دکتر نصرالله پور امام جمعه شهرستان در مصلی قدس ارزوئیه برگزار شد.

در اجلاس عمومی مجمع بسیج شهرستان ارزوئیه که با حضور پرشور مسئولان، دبیران و اعضاء کارگروه های موضوعی و تخصصی مجمع بسیج، شورای عالی اقشار، مربیان شجره طیبه صالحین و نخبگان فرهنگی و اجتماعی شهرستان و مسئولان برخی از ادارات برگزار گردید، سرگرد پاسدار رضا اسماعیلی کاخ، فرمانده سپاه ناحیه ارزوئیه با بیان اهمیت نقش بسیج و شوراهای همفکری، به ارائه گزارش اجمالی از برنامه های انجام شده در مجمع پرداخت.

هدف و اولویت برنامه‌های بسیج آگاهی‌بخشی و فرهنگ‌سازی است

سرگرد اسماعیلی کاخ در سخنان خود به تبیین نقش حضرت امام(ره) و رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) در ایجاد بصیرت در جامعه و ایستادگی در برابر دشمنان اشاره کرد و گفت: شما بسیجیان که از نخبگان و ارکان تشکیلات بسیج هستید، هم باید اهل تحلیل درست باشید و هم تحلیل درست را نسبت به موضوعات مهم اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و فرهنگی، در آحاد افراد جامعه بالا ببرید.

وی با اشاره به سخنی از مقام معظم رهبری خاطرنشان کرد: آنچه که ملتها را پس از پیروزی مضمحل می کند و به زمین می زند، ارائه تحلیل های غلط است.

فرمانده سپاه ارزوئیه در این اجلاس‌ با بیان اینکه استفاده از همه ظرفیت‏ها و قابلیت‏های شهرستان در جهت تحقق اهداف نظام اسلامی و مأموریت‏های بسیج از اهداف برگزاری این مجمع است، اظهار داشت: هدف و اولویت برنامه‌های بسیج آگاهی‌بخشی و فرهنگ‌سازی است.

سرگرد اسماعیلی کاخ افزود: تشکیل مجمع بسیج یک ضرورت حیاتی است که باعث رویکردی تحولی و جدید در سپاه در جهت هم افزایی و تزاید افکار صاحبنظران و دلسوزان متعهد انقلابی برای رشد و ارتقاء وضعیت شهرستان از وضع کنونی به وضعیت مطلوب و ایده آل در تحقق جامعه اسلامی می شود.

وی هدف از برگزاری این کارگروه ها را اجرای منویات مقام معظم رهبری و پیگیری اهداف بسیج عنوان کرد و گفت: اهداف بسیج حفظ و حراست از ارزشهای اسلامی است.

دکتر اسماعیلی کاخ فرمانده سپاه شهرستان ارزوئیه تصریح کرد: هدف کارگروه‌های تخصصی و هیئت‌های قشر در یک برنامه کلان این است که با ارائه راهکارهای متفاوت بتوانند به مجمع مدیریتی، عرصه و محیط شهرستان کمک‌های بیشتری شود که پیشرفت این انقلاب روز به روز افزون تر گردد و جلوی اهداف دشمنان را بگیرد.

مجمع بسیج بازوی کمکی دولت در شناسایی آسیب‌ها است

فرمانده سپاه ارزوئیه همچنین گفت: مجمع بسیج بازوی کمکی برای دولت در شناسایی آسیب‌ها و چالش‌ها برای برون رفت از مشکلات جاری است.

وی با اشاره به اینکه کارگروه‌های مجمع بسیج در سطح شهرستان‌ در حوزه‌های مختلف فعالیت دارند، بیان کرد: این مجمع در راستای احصای آسیب‌ها و چالش‌های جامعه در حوزه‌های مختلف از جمله فرهنگی، زن و خانواده، تربیت خانواده، صنعت و معدن، کشاورزی و علمی و پژوهشی، فضای مجازی و رسانه فعال است.

وی عنوان کرد: ظرفیت سازی برای جذب حداکثری و ساماندهی وفاداران انقلاب، ایجاد وحدت، پرورش کادر همتراز انقلاب از دیگر فعالیت‌های مجمع بسیج شهرستان است که با در پیش گرفتن این موارد زمینه ظهور و بروز توانمندی‌های شهرستان را برای حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی مدنظر دارد.

دکتر اسماعیلی کاخ اضافه کرد: مجمع بسیج باید همکاری صمیمانه میان ملت و دولت را فراهم کند و ارتباط دوسویه را به ارمغان آورد.

وی مجمع بسیج را بازوی کمکی برای دولت در شناسایی آسیب‌ها و چالش‌ها برای برون‌رفت از مشکلات جاری برشمرد و افزود: بسیج با تمام وجود در خدمت انقلاب و کمک کار دولت در عرصه‌های مورد نیاز است.

فرمانده سپاه ارزوئیه در پایان تصریح کرد: بسیج نیروی سازمان یافته و نماد واقعیِ مردم سالاری دینی است و هیچگونه موازی‌کاری با فعالیت دیگر ارگان‌ها ندارد و برای رفع نیازهای جامعه و انقلاب فعالیت می‌کند.

انتهای پیام/ فاطمه تاراش

ارسال نظرات