خبرهای داغ:
بیست و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود با حضور قریب به ۴۵۰ نفر برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۹۹۹۲۱
|
۲۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، بیست و پنجمین دوره مسابقات قرآن و عترت دانشگاهیان به همت حوزه معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود در این واحد دانشگاهی برگزار شد.
معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود در مورد هدف از برگزاری این مسابقات گفت: این مسابقات به منظور تقویت باور‌های دینی و ملی، توسعه و تعمیق فعالیت‌های حوزه قرآن و عترت، تلاش برای پیاده سازی مفاهیم قرآنی در زندگی فردی و اجتماعی، بصیرت افزایی، ترویج فرهنگ دینی-انقلابی، افزایش نشاط اجتماعی و امید در میان دانشگاهیان خصوصا نسل جوان دانشجو می‌باشد.
حجه الاسلام و المسلمین دکتر نظری در ادامه گفت: بخش کتبی مسابقات همزمان با سراسر کشور امروز ٢۶ آذر ٩٨ راس ساعت ١٠ صبح در دو سطح اساتید و دانشجویان برگزار شد.
وی خاطر نشان کرد: این مسابقات که در دو دانشکده علوم پایه و علوم پزشکی این دانشگاه برگزار شد شامل گزیده تفسیر المیزان (سوره زمر)، زندگانی چهارده معصوم (ع)، حفظ و ترجمه ادعیه و زیارات، ترجمه قرآن به زبان انگلیسی، احکام خواهران، احکام برادران، گزیده‌ای از زندگانی پیامبر اکرم (ص)، ترجمه فارسی قرآن و نماز برگزار شد.
عضو هیات علمی گروه معارف اسلامی اضافه کرد:در این مسابقات ۱۸ نفر از اساتید و ۴۳۲ نفر از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی شرکت داشتند و برای نفرات برتر در این مسابقات هدایایی شامل جوایز نقدی، اهداء کتاب مسابقه و اهداء لوح تقدیر در نظر گرفته شده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها