فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان در دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثار گران دهگلان گفت: عزت و اقتدار ایران اسلامی مدیون از خود گذشتگی شهدا و ایثارگران است.
کد خبر: ۹۱۹۹۹۴۰
|
۲۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سردار سیدصادق حسینی فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان در دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران شهرستان دهگلان، خانواده‌های معظم شهدا را سرمایه‌های ارزشمندی برای جامعه و خدمت به آنان را توفیق الهی دانست و گفت: خون شهیدان والامقام و صبر و بردباری خانواده‌های معزز آنان، عزت و اقتدار را برای نظام جمهوری اسلامی ایران در جهان به ارمغان آورد.


فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان با اشاره به هدف والا و با ارزش شهدا و ایثار و مجاهدت آنان در راه خدا گفت: اعتلای ارزش‌های بلند اسلامی و پاسداری از میراث گرانب‌های انقلاب، آرمان شهدا بود.


وی افزود: خانواده شهدا با تقدیم فرزندانی رشید و شایسته به جامعه اسلامی، همچون ستارگان می‌درخشند و دیدار با این خانواده‌ها برکتی است که خداوند نصیب مسئولان کرده است.


سردارحسینی خانواده‌های شهدا و ایثارگران را سرمایه‌هایی ارزشمند برای جامعه دانست و گفت: عزت، اقتدار و سربلندی نظام اسلامی ایران مرهون ایثارگری و رشادت‌های شهدا و رزمندگان است که باید به نحو شایسته خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران را که سرمایه ارزشمند و معنوی نظام اسلامی هستند تکریم و به مشکلات آنان رسیدگی کنیم


فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان ضمن تجلیل از جانفشانی‌ها و ایثارگری‌های شهدا در طول دوران دفاع مقدس تاکید کرد و گفت: عزت و اقتدار روز افزون نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، مدیون خون پاک و مطهر شهدا و همچنین صبر و پایداری خانواده‌های گرانقدر آنهاست.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات