سید ساجد یعقوبی
نماینده ولی فقیه در استان زنجان در گفتگو با «بسیج»؛
نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان گفت: شهدا در آسمان زندگانی ستارگانی درخشان هستند و اگر انسان به‌دنبال این ستارگان جاوید باشد راه سعادت را گم نخواهد کرد.
کد خبر: ۹۱۹۹۹۵۸
|
۲۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۸
شهدا در آسمان زندگانی ستارگان درخشان هستند
آیت‌الله علی خاتمی در حاشیه برگزاری یادواره شهدای فصل پاییز اردبیل در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در اردبیل اظهار داشت: شهدا در آسمان زندگانی ستارگان درخشان هستند و اگر انسان به‌دنبال این ستارگان جاوید باشد راه سعادت را گم نخواهد کرد و رهبر مسلمین جهان امام خامنه‌ای در این رابطه فرموده‌اند که «بزرگداشت یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست».

وی افزود: ذات اقدس احدیت در قرآن کریم شهدا را زنده جاوید معرفی کرده است و نبی مکرم اسلام (ص) نیز فرمود: ه‌اند شهادت از همه خوبی‌ها خوب و از همه زیبایی‌ها زیبا است و لذا وظیفه مهم ما نکوداشت یاد و خاطره شهدا است.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با بیان اینکه بیش از ۵۵ میلیون جمعیت ایران بعد از انقلاب اسلامی ایران چشم به جهان گشوده‌اند، تصریح کرد: بسیاری از مردم ایران انقلاب و دفاع مقدس را ندیده و لمس نکرده‌اند به‌همین خاطر برگزاری یادواره‌های شهدا تاریخ ایثار و فداکاری را به نسل‌های چهارم انتقال می‌دهد که بدانند نسل اول انقلاب چقدر برای استحکام پایه‌های انقلاب زحمت کشیده‌اند.

خاتمی بیان کرد: امروز عزت و اقتدار ما مرهون ایثار ایثارگران، رزمندگی رزمندگان و خون‌های پاک تقدیم شده شهدا است و برای اینکه هویت و تاریخ رشادت مردان بی‌ادعای اسلام را زنده نگه داریم نیاز است یاد و فکر و منطق شهدا را ادامه داده و زنده نگه داریم.
انتهای پیام/
ارسال نظرات