برگزاری دوره توانمندسازی کاربران فضای مجازی دانشجویان درسنندج

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی از برگزاری دوره توانمندسازی کاربران فضای مجازی دانشجویان درسنندج خبر داد.
کد خبر: ۹۱۹۹۹۷۶
|
۲۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان،  توحید رستمی بیان کرد: این دوره با حضور ۱۲۰ نفر از دانشجویان سراسر استان کردستان و به مدت ۳ روز در سنندج برگزار خواهد شد.

وی گفت: با توجه به ظرفیت و توانمندی دانشجویان، ناحیه دانشجویی مبنی بر افزایش توانمندی و آگاه سازی بیشتر مجازی در بین دانشجو‌های توانمند بسیجی اقدام به برگزاری این دوره آموزشی کرده است.


رستمی با بیان اینکه این دوره از صبح امروز آغاز و تا پایان روز جمعه ادامه خواهد داشت، گفت: پرورش ظرفیت‌های موجود دانشجویان در راستای حضور موثر و ارزشمند در فضای مجازی و رسانه‌ها می‌تواند گام مثبت و ارزشمندی باشد که لازمه آن آموزش و هدفمند کردن مسیر این حضور است.


وی با اشاره به اینکه حضور مقتدر و آگاهانه در فضای مجازی لازمه حرکت به سوی خنثی سازی اهداف شوم دشمنان است، افزود: امروز جنگ اصلی ما با دشمن در فضای مجازی رقم می‌خورد و دشمن تمام ظرفیت خود را به فضای مجازی آورده تا بتواند به انقلاب اسلامی ضربه بزند، هرچند در این زمینه نیز شکست خورده است، اما حضور مقتدر و آگاهانه ما این شکست را سنگین‌تر و به مراتب سخت‌تر می‌کند.


رستمی اذعان کرد: امروز بسیج پرچمدار جریان انقلابی و ارزشی در فضای مجازی است پس باید از انفعال در عرصه مجازی خارج شد و فضای مجازی مسموم امروز را پاک سازی کرده و سبک زندگی انقلابی را به جوانان آموخت.


وی خاطرنشان کرد: در این دوره آموزشی هم با استفاده از اساتید برتر استان و نیز مربیانی از تهران اقدام به هرچه بهتر برگزاری این دوره آموزشی شده است تا در نهایت خروجی قابل قبول حاصل شود.


مسئول ناحیه بسیج دانشجویی کردستان همچنین در خاتمه گفت: در این دوره دانشجویان حاضر به گروه‌های چند نفره تقسیم و با کار عملی از مباحث تدریس شده میزان توانمندی آن‌ها محک زده می‌شود و مورد تشویق قرار می‌گیرند.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات
آخرین اخبار