جانشین فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان:

هادیان سیاسی روشنگران فضای تیره و تار دشمن هستند

سردار محمدناظری گفت: هادیان سیاسی با روشنگری فضای تاری را که دشمن ایجاد کرده را خنثی کنند.
کد خبر: ۹۱۹۹۹۹۰
|
۲۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از سیستان و بلوچستان، سردار محمدناظری، جانشین فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در جمع هادیان سیاسی سپاه و بسیج در کانون شهید عالی زاهدان حاضر شد و با اشاره به اهمیت بصیرت افزایی و تبیین شرایط حساس فعلی گفت: انقلاب اسلامی با حضور جوانان متعهد و انقلابی در برابر ابرقدرت ها به پیروزی رسیده است.

وی بیان کرد: ما باید جوانان تراز انقلاب را با همت هادیان سیاسی تربیت کنیم و به  جامعه تحویل دهیم.

سردار ناظری بیان کرد: در توطئه اخیری که از سوی دشمن صورت گرفت، حضور آگاهان و داهیانه رهبر معظم انقلاب بر نیروی کفر غلبه و دشمن را نا امید کرد.

جانشین فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در جریانات اخیر سران کفر دست به دست هم دادند که ملت ما را نابود کنند و با شیطانی تمام توطئه ای بزرگ را رقم زدند، خوشبختانه به لطف خدا مردم همان گونه که در چهل ساله انقلاب حامی انقلاب بودند از رهبری و ولایت فقیه حمایت کردند و دشمن را در رسیدن به اهدافشان ناکام کردند.

این مسئول اظهار داشت: ملت ایران ملتی بیدار و آگاه هستند که با وحدت، انسجام و همدلی با رهبری پیوند دارند و دشمن نمی تواند بین مردم و ولایت فقیه فاصله ایجاد کنند.

سردار ناظری ادامه داد:امروز ملت ما شرایط حساس دارد و دشمن دارد کار می کند که در مرحله دوم ضربه ای به انقلاب و ملت وارد کند که با هوشیاری باید توطئه های دشمن را خنثی کرد.
وی در پایان خاطر نشان کرد:هادیان سیاسی روشنگران فضتی تیره و تار دشمن هستند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار