خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده
معاون تربیت و آموزش سازمان فضای مجازی سپاه فجر فارس خبر داد:
محسن باقری معاون تربیت و آموزش سازمان فضای مجازی سپاه فجر فارس گفت: رشد علمی و تحصیلی همکاران فعال در عرصه فضای مجازی و اعضای گردان‌های سایبری بسیج در استان، برای سازمان فضای مجازی سپاه فجر فارس جایگاه ویژه‌ای دارد.
کد خبر: ۹۲۰۰۰۲۸
|
۲۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، محسن باقری معاون آموزش سازمان فضای مجازی سپاه فجر فارس از انعقاد تفاهم نامه آموزشی میان معاونت تربیت و آموزش مرکز فضای مجازی سپاه فجر فارس با دانشگاه آزاد اسلامی واحد میمند خبر داد و تأکید کرد: از آنجا که رشد علمی و تحصیلی همکاران فعال در عرصه فضای مجازی و اعضای گردان های سایبری بسیج در استان برای این سازمان بسیار ارزشمند است، این تفاهم نامه را جهت ارتقای سطح علمی فعالین فضای مجازی استان منعقد کردیم.

باقری با بیان اینکه 28 رشته دانشگاهی در مقاطع کاردانی پیوسته و ناپیوسته و کارشناسی ناپیوسته در نظر گرفته شده است، گفت: مهلت ثبت نام تا 2دی ماه سال جاریست که علاقه مندان برای ثبت نام و دریافت لیست رشته ها، باید به مراکز فضای مجازی سپاه در شهرستان ها مراجعه و با تکمیل فرم ثبت نام، آماده اشتغال به تحصیل باشند.

به گفته معاون تربیت و آموزش سازمان فضای مجازی سپاه فجر فارس، تسهیلات ویژه ای هم برای ثبت نام فعالان عرصه فضای مجازی در نظر گرفته شده که تخفیف ویژه شهریه برای اعضا، از این موارد است.

وی دانشگاه آزاد میمند را دارای ویژگی های خاصی از جمله فضای علمی و فرهنگی مناسب برای ادامه تحصیل دانست و افزود: این اولین تفاهم نامه برای ارتقای سطح علمی و فرهنگی فعالان فضای مجازی جهت ورود به دانشگاه است و با بررسی های آتی پس از این دوره از ثبت نام ها، بر حسب نیاز و استقبال از این طرح، با دانشگاه های آماده به همکاری در آینده ای نزدیک تفاهم نامه های دیگری بسته خواهد شد.

باقری همچنین باتصریح بر اینکه علاقه مندان برای اطلاعات بیشتر می توانند با شماره 09333408412 تماس حاصل فرمایند، تأکید کرد: علاقه مندان استفاده از این ظرفیت که در گردان های سایبری بسیج عضو نیستند، می توانند با مراجعه به مراکز فضای مجازی نواحی مقاومت بسیج در شهرستان ها ثبت نام کرده و پس از طی مراحل عضویت، از این فرصت بهره مند شوند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها