خبرهای داغ:
سردار عباسعلی سلمانی گفت : امروزه دانش اولویت اول و محوریت اصلی در نیرو‌های مسلح کشور است و سطح دانش در نیرو‌های نظامی نیز باید تقویت شود.
کد خبر: ۹۲۰۰۰۷۴
|
۲۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، سردار عباسعلی سلمانی معاون دانش و پژوهش ستاد کل نیرو‌های مسلح در همایش تجلیل از پژوهشگران، اندیشه ورزان و تجربه نگاران سپاه استان سمنان که به مناسبت هفته پژوهش برگزار گردید گفت : هدف ما ایجاد بازدارندگی و شکل دهی دفاعی با استفاده از دانش و پژوهش برای اقتدار نیرو‌های مسلح است.
وی افزود : راه حل برون رفت از مشکلات جامعه نیز تکیه بر دانش علمی بوده و در محیط‌های نظامی باید به این موضوع بیش از پیش اهمیت داده شود.
سردار سلمانی با اشاره به اینکه امروزه سطح سواد جامعه بالا آمده است گفت : امروزه عمده سربازان در نیروهای مسلح تحصیل کرده هستند.
معاون دانش و پژوهش ستاد کل نیرو‌های مسلح گفت : پیامبر اکرم (ص) فرمودند چهار چیز نزد من واجب است که آن 4 مورد گوش فرا دادن به دانش، حس دانش، نشر دانش و عمل به دانش است.
وی با بیان اینکه رسالت سازمان نیروهای مسلح هدایت نیروها به سمت سازمان های دانش محور به منظور بازدارندگی و دفاع دانشی است گفت : امروزه ما در جنگ سخت پیشرفت های زیادی کرده ایم و باید به سمت تقویت قوای دانشی جهت رویارویی با دشمنان برویم.
گفتنی است، سرهنگ پاسدار عبدالحسین محمدی معاون دانش و پژوهش سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان ضمن بیان اینکه: در این مراسم از 30 نفر از مولفین، ناشرین، تجربه نگاران و فعالین حوزه پژوهش سپاه استان سمنان تجلیل به عمل آمد و همچنین نمایشگاهی از آثار فعالین حوزه پژوهش و تجربه نگاران نیز برپاشد گفت: این معاونت همواره در صدد رشد علمی سازمان سپاه به صورت دانش بنیان و علوم نظری است و از پژوهشگران و تجربه نگاران حمایت همه جانبه می کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها