مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه خوی گفت: پژوهش یکی از کلیدی‌ترین و کاربردی‌ترین موارد در رشد و تعالی هر شخص، سازمان و جامعه است.
کد خبر: ۹۲۰۰۲۴۴
|
۲۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۳

حجت الاسلام محمد رستمی امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خوی با بیان اینکه در هفته پژوهش قرار گرفته‌ایم، اظهار کرد: هفته پژوهش بهانه ای برای ارزیابی پیشرفت علمی کشور و مجالی برای قدردانی از تلاش محققین در این عرصه است.

وی روز پژوهش را  بهترین فرصت برای تعامل با نخبگان و هدایت ایده‌های خلاق عنوان و خاطرنشان کرد:  در سایه آرامش و به دور از هیاهو می‌شود به آرمان‌های علمی، پژوهشی و آموزشی مد نظر مقام معظم رهبری رسید.

این مسوول گفت: نباید به داشته‌های علمی خود اکتفاء کنیم و باید به رهنمود رهبری در این مورد که فرموده‌اند همواره سعی کنید در زمینه‌های علمی نوآور باشید، توجه کافی داشته باشیم.

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه خوی بر لزوم انجام پژوهش پیرامون راه‌های تحقق اهداف انقلاب تاکید کرد و بیان داشت: در این صورت می‌توان برای عملیاتی کردن آرمان‌های حضرت امام گام‌های بلندی برداشت.

وی انجام پژوهش پیرامون منویات رهبری حول مباحثی نظیر اقتصاد مقاومتی، نفوذ، تهاجم فرهنگی، تولید ملی و ... را خواستار شد و اظهار کرد: در این صورت می‌توان به منویات ایشان در جامعه به بهترین شکل جامه عمل پوشاند.

رستمی با بیان اینکه در دین مبین اسلام به تعلیم و تعلم توصیه زیادی شده است، اظهار کرد: تحقیق و پژوهش هم یکی از زیرمجموعه‌های کسب علم است بنابراین نباید نسبت به آن غفلت بورزیم.

انتهای پیام

ارسال نظرات