خبرهای داغ:
امام جمعه شاهرود با بیان اینکه دشمن به دنبال بی دولت کردن کشورهای محور مقاومت از جمله ایران هستند گفت: نباید گول دشمنان را خورد و در هر کجا نقصی هست باید دولت تا پایان حضورش در پی حل آنان باشد.
کد خبر: ۹۲۰۰۳۵۷
|
۲۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۲
توطئه دشمن، بی دولت کردن کشورهای محور مقاومت/ دولت باید در پی حل مشکلات مردم باشدبه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباس امینی در خطبه‌های نماز جمعه شاهرود در مصلی مدرسه قلعه این شهر بابیان اینکه دشمنان از لبنان تا ایران به دنبال بی‌دولت کردن محور مقاومت هستند، اظهار کرد: در این راه به دنبال نقد یک جریان نباید در زمین دشمن بازی کرد و اگر مسئولی کم‌کاری دارد می‌بایست به دنبال جبران آن باشند لذا با استیضاح مشکلی از مشکلات کشور حل نمی‌شود.
امینی با اشاره به بی‌ثباتی، رعب و وحشت به وجود آمده در برخی کشور‌های منطقه خاورمیانه، با تاکید بر اینکه دشمنان به دنبال پیاده‌سازی این برنامه در ایران اسلامی هستند، تصریح کرد: در این بین نباید گول دشمنان را خورد و اگر نقصی در هر کجا وجود دارد دولت باید تا آخر حضورش آن را جبران کند.
وی بابیان اینکه استیضاح ترامپ و انتصاب جانسون دوروی سکه افول تمدن غربی است که این دو حزب کهنه‌کار استثمارگر را رسوا کرد، افزود: کُوس رسوایی آمریکا به صدا درآمده و انتصاب شخصی که تعادل شخصیت ندارد اوج افول آن‌ها را نشان می‌دهد.
امینی با بیان اینکه طی چهار دهه گذشته از عمر انقلاب در هر دوره‌ای مزدوران داخلی و خارجی تلاش کردند در تعلیق انتخابات و مشارکت کم مردم برنامه‌ریزی کنند، اظهار کرد: دشمنان هر بار با ایستادگی مردم و درایت امام راحل و رهبر معظم انقلاب از این گام خود ناکام ماندند.
وی افزود: دشمن بار‌ها کوشید تا با برنامه‌های مختلف مردم را از حضور در صحنه بازدارد که تاکنون موفق نشده است.
امام‌جمعه شاهرود بابیان اینکه چهار منبع قوه قضائیه، ثبت‌احوال، نیروی انتظامی و اطلاعات به‌عنوان هیئت اجرایی در انتخابات حضور دارند که برای تائید صلاحیت‌ها از آن‌ها استفاده می‌شود، گفت: در انتخابات نباید صرفاً به این منابع اکتفا کرد و گاهی فردی پرونده‌ای ندارد، اما در بین مردم مورد اعتماد نیست.
امینی بابیان اینکه در تائید صلاحیت توانمندی و شأنیت افراد مهم است، در ادامه تصریح کرد: می‌بایست طی مسیر انتخابات از این ۳۰ نفر معتمد مردم نیز در کسب صلاحیت‌ها استفاده شود و باید گفت: هیئت‌های اجرایی نباید از جوسازی‌ها بهراسند و می‌بایست هزینه‌های نظام را در انتخابات کاهش داد.
وی بابیان اینکه اجلاس سراسری نماز همه‌ساله در استان‌های مختلف برگزار می‌شود، افزود: نباید برای نماز به یک روز اکتفا کرد، زیرا آثار دنیوی اخروی و برکات فراوانی دارد که می‌بایست در زندگی جاری و ساری کرد که متأسفانه این‌گونه نیستیم و باید نماز در زندگی اثرگذار باشد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها