خبرهای داغ:
فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: بازگو کردن روحیه جهادی، سيره عملی، ولايت‌پذيری شهدا و رزمندگان از رسالت‌های مهم راویان دفاع مقدس است.
کد خبر: ۹۲۰۰۴۳۸
|
۳۰ آذر ۱۳۹۸ - ۰۰:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، سردار محمدتقی اوصانلو در دوره آموزش روایتگری راویان فتح، اظهار داشت: ما باید تلاش کنیم که با تربیت راویان نسل جدید خاطرات و حماسه‌هایی که در طول هشت سال جنگ تحمیلی به وقوع پیوسته را به نسل‌های آینده منتقل کنیم.

این مسوول افزود: بازگو کردن روحیه جهادی، سيره عملی، ولايت‌پذيری شهدا و رزمندگان از رسالت‌های مهم راویان دفاع مقدس است.

وی گفت: اگر می‌خواهیم ارزش‌های دفاع مقدس در جامعه انتقال یابد می‌بایست با توجه به مطالعات بسیار راویان واقعیت‌های ۸ سال دفاع مقدس را بیان کرده و از تحریف و مبالغه پرهیز شود.

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: در دنيای پرفتنه امروز كه عصر انفجار اطلاعات لقب گرفته است، در زمانه‌ای هستیم كه مرزهای جغرافيايی، معنا و مفهوم پيشين خود را در ساختار جديدی از معرفت و تحول مبنايی در حيات بشری، رفته رفته از دست می‌دهد.

وی گفت: امروزه اقتدار ملی هر كشور در بعد فرهنگی آن جلوه و ظهور می‌يابد، پس پاسداری از ارزش‌های فرهنگی، رويكردی واقع‌بينانه و استراتژيك خواهد بود، بنابراین باید به روایتگری بیش از پیش بهاد داد.

انتهای پیام

ارسال نظرات