سید ساجد یعقوبی
مسئول سازمان بسیج سازندگی استان اردبیل در گفتگو با«بسیج»:
مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: گروه‌های جهادی همواره در خط مقدم خدمت‌رسانی به مردم و محرومان قرار دارند و به عنوان بازوی توانمند سازمان بسیج سازندگی مطرح شده‌اند.
کد خبر: ۹۲۰۰۴۹۲
|
۳۰ آذر ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۱

گروه‌های جهادی همواره در خط مقدم خدمت‌رسانی به مردم قرار دارند

سرهنگ پاسدار علی پیرجاهد مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل در گفتگو با خبرنگارن بسیج اردبیل اظهار داشت: گروه‌های جهادی موتور محرک عرصه‌های خدمت‌رسانی و محرومیت‌زدایی هستند و هم‌اکنون در سطح جامعه از قشرهای مختلف در گروه‌های جهادی عضویت یافته و برای رفع محرومیت تلاش می‌کنند.

 وی با بیان اینکه دانشجویان باید رزمندگان و ایثارگران را الگوی خود قرار دهند افزود: امروز دانشجویان جهادی با الگوگیری از روحیه جهادی رزمندگان دوران دفاع مقدس در جنگ تمام عیار اقتصادی برای محرومیت‌زدایی و خدمت‌رسانی به مردم تلاش می‌کنند.

 پیرجاهد با تاکید بر اینکه گروه‌های جهادی همواره در خط مقدم خدمت‌رسانی به مردم قرار دارند تصریح کرد: گروه‌های جهادی همواره در خط مقدم خدمت‌رسانی به مردم و محرومان قرار دارند و به عنوان بازوی توانمند سازمان بسیج سازندگی مطرح شده‌اند.

 مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل ضمن قدردانی از فعالیت‌های گروه‌های جهادی دانشجویی بیان کرد: گروه‌های جهادی دانشجویی سطح استان اردبیل اقدامات و فعالیت‌های مهم و ارزشمندی در عرصه‌های مختلف انجام می‌دهند که آثار بسیار ارزشمندی نیز برای مردم استان داشته است.

 وی پشتیبانی و حمایت از گروه‌های جهادی را اولویت سازمان بسیج سازندگی دانست و اظهار کرد: گروه‌های جهادی به همت جوانان مومن و انقلابی و در جهت جلب رضایت خداوند و در راستای خدمت رسانی به مردم ایجاد می‌شود که پشتیبانی و حمایت از گروه‌های جهادی از اولویت‌های اساسی سازمان بسیج سازندگی است.

ارسال نظرات