رییس سازمان بسیج ورزشکاران کشور در نکا:
رییس سازمان بسیج ورزشکاران کشور در یادواره شهدای جامعه ورزش مازندران در نکا گفت:خون شهدا کشور را از وابستگی‌ها نجات داد.
کد خبر: ۹۲۰۰۵۳۶
|
۳۰ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۰

به گزارش سرویس ورزشی خبرگزاری بسیج از مازندران،داوود آذرنوش رییس سازمان بسیج ورزشکاران کشور در یادواره شهدای جامعه ورزش مازندران در نکا افزود: به دلیل تلاش های فراوان حضرت امام خمینی(رحمت الله علیه) در سال های مختلف قبل انقلاب و مبارزه با ظلم و ستم انقلاب ما به پیروزی رسید و اکنون در اوج بالندگی است.

 آذرنوش اظهار کرد: تشکیل حکومت اسلامی توسط امام راحل موجب شد تا دشمنان فراوانی داشته باشیم و امام راحل به دنبال عزت ملت ایران و استقلال کشور بودند تا از زیر بار ظلم و ستم آمریکا و انگلیس خارج شوند.

وی با اعلام اینکه کشور ما در گذشته قبل از انقلاب وابسته به آمریکا بود، یادآور شد: زحمات امام راحل و خون شهدا موجب پیروی انقلاب شد و از وابستگی به کشورهای مختلف نجات یافتیم و موجب عزتمندی و استقلال کشور ما شد.

 آذرنوش گفت: شهدای ما در طول هشت سال دفاع مقدس با گوش سپرده به فرمان امام راحل و ولایت، موجب شدند که یک وجب از این خاک به دشمنان واگذار نشود و ما مدیون رشادت های شهدا هستم وباید با این یادواره ها در بزرگداشت نام و یاد شهدا تلاش شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها