حوزه مقاومت بسیج شهید مدرس سپاه ناحیه خدابنده موفق ترین حوزه بسیج کشور شد

در جشنواره سراسری مالک اشتر که به همت سازمان بسیج کل کشوردر تهران برگزار شد، حوزه مقاومت شهید مدرس سپاه ناحیه خدابنده در میان صدها حوزه مقاومت از سراسر استان ها به عنوان موفق ترین حوزه بسیج کشور انتخاب شد.
کد خبر: ۹۲۰۰۵۳۹
|
۳۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۲

سروان پاسدار وحید عزیزی در گفتگو با خبرنگار بسیج اظهار داشت: تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان امام خمینی(ره)و تاکیدات مقام معظم رهبری زمینه مشارکت همه جانبه مردم برای حفظ و حراست از انقلاب و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را فراهم کرده است. بسیج همواره کمک کار مردم و نظام در تمام ابعاد و عرصه ها بوده است که همیشه این کار را با بصیرت ،آگاهی و گوش به فرمان ولایت انجام داده است.

 

وی با اشاره به اینکه عمده فعالیتهای حوزه مقاومت شهید مدرس سپاه ناحیه خدابنده اجرای برنامه های فرهنگی  مورد نیاز جامعه بوده افزود:برجسته ترین این برنامه ها گفتمان سازی ،جهاد فرهنگی ،شناخت ودرک صحیح آسیبها وفرصتها،به منظور اعتلای فرهنگی جامعه وکشور ونظام وانقلاب است

 

عزیزی افزود: فضا سازی فرهنگی با بهره گیری از فرمایشات امام خمینی (ره)و بیانات مقام معظم رهبری ،بصیرت افزایی ،اجرای طرح اعتلای بسیج ازقبیل پروژه های محرومیت زدایی وخدمت رسانی با اعزام گروههای جهادی به مناطق محروم،تشکیل صندوق های قرض الحسنه ،برگزاری یادواره شهدا ،دیدار با خانواده معظم شهدا وایثارگران،ایجاد گشت های محله محوربه منظور تامین امنیت پایدار در سطح جامعه واعزام بسیجیان به اردوی راهیان نور از دیگر فعالیتهای این حوزه میباشد.

 

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید مدرس با یادآوری سخنان مهم و تاریخی امام راحل و رهبر معظم انقلاب، فرهنگ بسیج را الگوی مناسب برای کارها و فعالیت‌های روزمره دانست و عنوان کرد: اولین واژه تفکر بسیجی که توسط امام خمینی (ره)تجلی یافت همان اندیشه واعتقادی است که شریف ترین فرزندان این کشور آن را پذیرفته وتمام رفتار علمی وعملی خودرا با آن تنظیم کردندکه نمونه آن در ایام دفاع مقدس تا به امروز در سطح جامعه تحقق پیدا کرده است.

 

وی افزود:  تفکر بسیجی ،ایمان و توکل بر خداوند، برنامه ریزی و مدیریت جهادی، علاقه و پشتکار، اخلاق نیکو و داشن سعه صدر، ،مسئولیت پذیر بودن و اعتماد به جوانان رمز موفقیت در جامعه وتحقق بیانیه گام دوم انقلاب می باشد؛ ما به عنوان بسیجی تابع ولایت بوده و با روحیه بسیجی با الگو گیری از ائمه اطهار (ع)، امام راحل، شهدا و مقام معظم رهبری در همه ی عرصه ها  با پشتکار فراوان به راه خود ادامه خواهیم داد.

 

عزیزی در پایان ضمن تقدیر از فرمانده وکارکنان سپاه ناحیه خدابنده، اعضای شورای حوزه مقاومت شهید مدرس وبسیجیان خاطر نشان کرد: بسیجیان در هر نقطه ای از کشور در تلاش هستند تا فرامین رهبر معظم انقلاب را جامه عمل بپوشانند و بر همین اساس اقدامات صورت گرفته نیز بر اساس منویات ایشان انجام شد و ثمره آن کسب این موفقیت بود.

 

 

ارسال نظرات