با عنوان «نور»؛

اختتامیه چهارمین دوسالانه عکس بسیج در تبریز برگزار می شود

رئیس انجمن عکاسی سازمان بسیج هنرمندان کشور از برگزاری اختتامیه چهارمین دوسالانه عکس بسیج با عنوان «نور» به میزبانی شهر تبریز خبر داد.
کد خبر: ۹۲۰۰۵۶۲
|
۳۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۳

به گزارش بسیج هنرمندان خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، کمال‌الدین شاهرخ، گفت: این جشنواره در روزهای نهم و دهم دی ماه با حضور تمامی عکاسان منتخبی که آثارشان توسط هیئت داوران پذیرفته شده است، برگزار خواهد شد.

وی افزود: نمایشگاهی از آثاری که به جشنواره راه پیدا کرده، در روز نخست برپا خواهد شد. این نمایشگاه به صورت مجموعه عکس برگزار خواهد شد.

شاهرخ اضافه کرد: اتفاق جدیدی که در این دوره افتاد این است که مسیر را بر اساس مجموعه عکس و ایده‌پروری قرار دادیم. به همین خاطر همه عکاسانی که در این جشنواره حضور دارند به صورت مجموعه عکس حاضر شدند و به هیچ عنوان تک عکس نداریم.

وی افزود: موضوعات متنوعی در این جشنواره وجود دارد، اردوهای جهادی، مناطق مرزی و حاشیه نشینی، اقتصاد مقاومتی، بسیج و رونق تولید، بسیج مردمی و نقش آن در خدمت رسانی، تحکیم بنیان خانواده، ظرفیت های صنعتی استان، معضلات زیست محیطی، نقش بسیج در کاهش آسیب های اجتماعی، تهدیدات وفرصت های فضای مجازی و مشاغل و صنایع دستی از جمله موضوعاتی هستند که عکاسان در این حوزه آثار خود را به صورت مجموعه عکس به جشنواره ارسال کردند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار