سید ساجد یعقوبی
رئیس سازمان بسیج رسانه استان اردبیل در گفتگو با «بسیج»:
آیین اختتامیه پنجمین جشنواره ابوذر در اردبیل همزمان با ایام گرامیداشت حماسه ۹ دی روز یکشنبه ۸ دی ماه سالجاری برگزار می‌شود
کد خبر: ۹۲۰۰۵۶۷
|
۳۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۹
آیین اختتامیه پنجمین جشنواره ابوذر در اردبیل برگزار می شود
 
سرهنگ پاسدار علی لطفی در گفتگو با خبرنگار بسیج اردبیل اظهار داشت: پنجمین جشنواره ابوذر استان اردبیل در بخش‌های تیتر، یادداشت و مقاله، عکس، موشن گرافیک و مدیا، گزارش خبری تلویزیونی و مکتوب و خبر در هشت محور عمومی، یک بخش ویژه و بخش استانی برگزار شد که آثار شرکت کنندگان دریافت گردیده است که ان شاء الله شاهد برگزاری مراسم اختتامیه این جشنواره در استان اردبیل خواهیم بود.

وی افزود: آیین اختتامیه پنجمین جشنواره ابوذر در اردبیل همزمان با ایام گرامیداشت حماسه ۹ دی روز یکشنبه ۸ دی ماه سالجاری برگزار می‌شود.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان اردبیل بیان کرد: مهمان ویژه و سخنران این مراسم سید عزت‌الله ضرغامی رئیس اسبق صدا و سیما و عضو شواری عالی فضای مجازی است.

وی با اشاره به این که برگزاری جشنواره ابوذر یک فضای رقابتی در بین خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای به وجود آورده است بیان کرد: خوشبختانه هر سال نسبت به سال گذشته پیشرفت در ارسال آثار مشهود است و این موضوع نشان از تحقق اهداف مورد نظر در راستای برگزاری این جشنواره است.

لطفی افزود: آثار منتخب استانی به مرحله کشوری ارسال شده است و مهم‌ترین هدف ما از برگزاری این جشنواره این است که بتوانیم فرهنگ انقلابی را ترویج داده و با ایجاد فضای رقابتی سالم رسانه‌ای در راستای اعتلای مفاهیم ارزشی در فضای رسانه‌ای گام‌های اساسی و هدفمند برداریم.
ارسال نظرات
آخرین اخبار