خبرهای داغ:
گروه جهادی شهید برونسی استان خراسان جنوبی مفتخر به کسب عنوان موفق ترین رده سازمان بسیج مستضعفین در چهارمین جشنواره سراسری مالک اشتر شد.
کد خبر: ۹۲۰۰۶۱۱
|
۳۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، گروه جهادی شهید برونسی استان خراسان جنوبی مفتخر به کسب عنوان موفق ترین رده سازمان بسیج مستضعفین در چهارمین جشنواره سراسری مالک اشتر شد.

مهدی هنری رئیس سازمان بسیج سازندگی خراسان جنوبی در جمع خبرنگاران گفت: گروه گچکاران شهید برونسی از سال ۱۳۹۰ آغاز به فعالیت کرد که تاکنون گچ کاری ۳۲۰ مسجد به متراژ ۱۶ هزار متر مربع را و به ارزش یک میلیارد و۱۲۰ میلیون ریال صورت گرفته است.

هنری بیان کرد: این گروه از تعداد ۵ نفر آغاز به کار کرده و تا امروز به ۴۵ نفر رسیده اند و هر هفته پنجشنبه ها جهت گچ کاری یک مسجد به مناطق محروم اعزام می‌شوند.

وی افزود: این گروه جهادی جهت هماهنگی و صمیمیت بین جهادگران زمینه اجرای برنامه های فرهنگی هم در کنار کارشان فراهم شده از جمله جلسات هفتگی و دوره های قرآن که هر هفته دوشنبه شب ها برگزار می شود.

هنری ادامه داد: یکی از خصوصیت های مهم این گروه این است که فعالیتی را که در ابتدای اردو آغاز می‌کنند در پایان مدت اردو به سرانجام می‌رساند تا کاری نیمه تمام باقی نماند.

مسئول بسیج سازندگی استان عنوان کرد: برنامه سازمان بسیج سازندگی در این حوزه گسترش گروه های جهادی تخصصی است که از ظرفیت این گروه‌ها و با کمک خیرین در کنار کار گروه های جهادی در کمک به پروژه های عام المنفعه در سطح استان بیشتر استفاده کرد.

وی ادامه داد: در راستای تحقق تدابیر فرمانده معظم کل قوا مدظله‌العالی بر اساس ارزیابی های صورت گرفته مبتنی بر فرآیند اشراف کلی ریاست سازمان بسیج مستضعفین گروه جهادی شهید برونسی استان در وضعیت و عملکرد سال ۱۳۹۷ مفتخر به کسب عنوان موفق ترین رده سازمان بسیج مستضعفین در چهارمین جشنواره سراسری مالک اشتر شد.

گروه جهادی شهید برونسی خراسان جنوبی موفق ترین رده سازمان بسیج مستضعفین شد

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها