خبرهای داغ:
سردار شریف در گفتگو با «بسیج»:

بسیج رسانه باید خبرنگاران حرفه‌ای تربیت کند/ حفظ آرامش، تداوم امنیت جامعه، و تداوم مشارکت مردم در دستان رسانه هاست

معاون روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: یکی از عرصه‌های فعالیت بسیج، حوزه فرهنگی است و یکی از عرصه‌های فعالیت در حوزه فرهنگی، کار رسانه‌ای است.
کد خبر: ۹۲۰۰۹۰۴
|
۰۲ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۸

سردار سرتیپ پاسدار رمضان شریف، سخنگو و معاون روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفتگو با خبرنگار بسیج در شیراز، حوزه فرهنگی را یکی از عرصه های فعالیت بسیج دانست و گفت: یکی از عرصه های فعالیت در حوزه فرهنگی، کار رسانه ای است.

سخنگوی عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: یکی از زیر مجموعه های بسیج، بسیج رسانه است که تلاش می کند در حوزه رسانه ای، خبرنگاران حرفه ای را تربیت کند.

به گفته سردار شریف، نقشی که ورود رسانه ها در شکل دهی به افکار عمومی دارند، نقشی که امروز رسانه ها برای ورود به مقابله با ترفندهای رسانه ای دشمن دارند، و نقشی که رسانه ها برای امیدآفرینی به جوانان دارند، نقش های غیرقابل انکاری است.

وی با بیان اینکه مجموعه سپاه و بسیج برای جامعه مطبوعاتی و رسانه ای کشور و کسانی که در فضای مجازی فعالیت می کنند، اهمیت ویژه ای قائل است تأکید کرد: سپاه و بسیج تلاش می کند به اصحاب رسانه و مطبوعات در این عرصه کمک کند، چرا که یکی از موضوعات بسیار مهم در حفظ آرامش و تداوم امنیت جامعه، و در تداوم مشارکت مردم در زمان هایی که نیاز به مشارکت همگانی داریم، حضور رسانه هاست و در این موارد، رسانه ها نقش مهمی را ایفا می کنند.

به عقیده معاون روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در زمان هایی که اتفاقات خاصی مثل سیل یا زلزله روی می دهد، همگامی و پشتیبانی مردم و شکل گیری یک وحدت ملی پیرامون این موضوعات، از خدمات رسانه هاست.

سردار شریف افزود: به نظر می آید کاری که دوستان ما در سازمان بسیج و بسیج رسانه انجام می دهند، بیشتر با این هدف دنبال می شود و در سرجمع در کشور، در این راستا توفیقات خیلی خوبی هم داشته ایم.

وی با بیان اینکه در بعضی استان ها جشنواره های ششم و هفتم ابوذر را اجرا کردند، تصریح کرد: حتما این ظرفیت ها در اختیار منافع کلان کشور قرار خواهد گرفت و از آنجا که سپاه و بسیج هم چیزی جز بالابردن طراز و شأن مردم در استان های مختلف ندارد، حتما تقویت این عرصه ها تقویت خواهند شد.

به گفته وی، پتانسیل قابل توجهی در استان فارس در حوزه کار خبر، رسانه و فعالیت های فرهنگی وجود دارد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها