مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی:
مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: بازنشستگان سفیران انقلاب و پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت هستند.
کد خبر: ۹۲۰۰۹۵۶
|
۰۲ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، حجت‌الاسلام عبدالرحیم نجفقلی‌زاده سرایی امروز در همایش انس و مودت بازنشتگان سپاه خوی، اظهار کرد: بازنشستگان جان بر کف نيروهای مسلح به معنای واقعی کلمه حق بزرگی بر گردن ما دارند بنابراین باید قدردان آنها باشیم.

وی افزود: بازنشستگان سپاه بهترین سال‌های عمر خود را در راه پاسداری از اسلام و انقلاب سپری کردند، بنابراین خدمت کردن به آنها توفیق الهی است و فعالان در این عرصه باید خداوند متعال را شاکر باشند که می‌توانند به این قشر خدمت کنند.

وی خطاب به همسران و فرزندان رزمندگان اسلام که جان، مال و آبروی خود را در راه دفاع از اسلام، قرآن و نظام مقدس جمهوری اسلامی در طبق اخلاص گذاشته‌اند، گفت: اگر شما صبر و بردباری نمی‌کردید، در حقیقت حضور رزمندگان در جبهه‌های حق علیه باطل به این پررونقی نبود.

سرایی اضافه کرد: اگر توانستیم در دوران دفاع مقدس با دست خالی سپاه را گسترش داده و مقتدرتر شویم به خاطر حرمت و کرامت خون شهدا و تدابیر مقام معظم رهبری بود.

 کاندیدای اصلح باید انقلابی، متدین و متخصص باشد

 این مسوول در ادامه با گریز به انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی افزود: کاندیدای انتخابی باید انقلابی، متدین و متخصص باشد.

وی حضور حداکثری در عرصه‌های انقلاب اسلامی را از شاخصه‌های انقلابی‌گری عنوان کرد و گفت: مردم‌داری، عدم رفتار گزینشی، اخلاص، آراستگی اخلاقی، خدمت گذاری به مردم و ... ویژگی‌های یک کاندیدای اصلح است، پس باید در انتخاب‌مان به این موارد توجه کنیم.

 مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای استان با این عنوان که مقاومت در برابر دشمن توهم نیست، بلکه یک ضرورت است، گفت: کشور عزیز ما کشور شهیدان است و اگر دشمن نگاه سوء به این خاک مقدس داشته باشد، همچنان این رزمندگان هستند که خود را سپر می‌کنند.

وی با اشاره به وضع فرهنگی کشور به خصوص خواهران در دانشگاه‌ها، گفت: اصلی‌ترین معضل در دانشگاه‌ها همین بی‌حجابی است، که باید برای عبور از این وضعیت چاره‌ای اندیشید.

سرایی ضمن ابراز تاسف از غفلت برخی خانواده‌ها و مسوولین دانشگاه نسبت به این معضل، خاطرنشان کرد: برخی از دانشگاه‌ها به مکانی برای رعایت نکردن هنجارهای اخلاقی و شرعی تبدیل شده‌ و این ناهنجاری‌ها در برخی این موسسات به دلیل عدم نظارت مسوولان به کلاس‌های درس و خوابگاه‌های دانشجویی نیز کشیده است.

انتهای پیام

ارسال نظرات