نماینده ولی فقیه در استان کردستان اعلام کرد: ایران نه تنها روی پای خود می‌ایستد بلکه مشتریان کشور‌های دیگر را از آن‌ها خواهد گرفت و این‌ها در سایه رشد علمی ایران روی می‌دهد.
کد خبر: ۹۲۰۰۹۸۷
|
۰۲ دی ۱۳۹۸ - ۰۷:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، آیت‌الله سیدمحمد حسینی شاهرودی در جلسه هماهنگی برنامه‌های گرامیداشت نهم دی و زمینه‌سازی برنامه‌های دهه فجر که در سنندج برگزار شد، اظهار کرد: ایام‌الله همیشه باید در دید مردم باشد و به مردم تذکر داده شود تا فراموش نشود که چه حماسه‌هایی در تاریخ اتفاق افتاده است.

وی با اشاره به اینکه بصیرت افراد می‌تواند تفکرات دشمن را بشناسد، افزود: باید سعی کرد بهانه‌ای دست دشمن ندهیم تا نتواند بدنبال توطئه‌افکنی باشد.
 
 وی خاطرنشان کرد: هر سال ۹ دی مورد بحث بوده و توطئه‌های دشمن به مردم گوشزد شده است بنابراین با آگاهیِ مردم اتفاق اغتشاشات سال ۹۸ که ناشی از اعتراض نسبت به بنزین بود، نیز زود برچیده شد و صف مردم از اغتشاشگران جدا شد.
 

نماینده ولی فقیه در استان کردستان یادآور شد: سال گذشته مقام معظم رهبری فرمودند، اتفاقاتی که در سال ۹۷ از جمله خروج ترامپ از برجام روی داد برنامه‌ریزی و زمینه‌ای برای فتنه بعدی است که در سال ۹۸ این فتنه با بحث بنزین اتفاق افتاد و برای انتخابات امسال نیز برنامه‌ریزی کردند.

وی با بیان اینکه یکی از مسائل گرانی بنزین رسیدگی به طبقات مردم بود، گفت: اگر بنزین به همین روال فروخته شود می‌توانیم بخشی از آن را صادر کنیم و یارانه بنزین را نیز به خود مردم و طبقات محروم بپردازیم.

آیت‌الله حسینی شاهرودی عنوان کرد: دشمن با هر فتنه جدید افراد آموزش دیده و جدیدی را روی کار می‌آورد بنابراین ما باید همواره و بدون وقفه هوشیار باشیم چرا که دشمن از هر فرصتی که بدست بیاورد، استفاده می‌برد و ممکن است در بحث انتخابات پیش‌رو نیز فتنه‌افکنی کند و نباید بهانه به دست دشمن داد.

وی اضافه کرد: دشمن تصور می‌کند می‌تواند نظام را سرنگون کند، اما خدا با عنایت خود به ما توجه دارد و نظام اسلامی همچنان ماندگار است.


آیت‌الله حسینی شاهرودی اضافه کرد: حضور گرم و قوی مردم در برنامه‌های ایام نهم دی و دهه فجر به ضعف دشمن می‌انجامد و در نهایت به دلگرمی مردم منتهی می‌شود.

وی راهپیمایی مردمی بعد از اغتشاشات بنزین را باشکوه دانست و گفت: همه در این حرکت عظیم پای کار آمدند و حماسه‌ای دیگر آفریدند.

بصیرت عامل پیشرفت و پیروزی جامعه است

مسوول حوزه نمایندگی، ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان نیز در این جلسه اظهار کرد: بصیرت در هر جامعه‌ای که وجود داشته باشد آن جامعه بی‌شک پیروز و پیشرو خواهد بود.

حجت‌الاسلام علی دوستی‌نژاد با اشاره به اینکه زمانی یک رهبر توانمند می‌تواند به هدف خود برسد که امتی بصیر داشته باشد، افزود: مقام معظم رهبری از نظر بصیرت در راس همه انسان‌ها و ملت با بصیرت قرار دارد بنابراین می‌طلبد در راستای هفته بصیرت و روز حماسی نهم دی ادارات برنامه‌های خاصی داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: سازمان جهاد کشاورزی نیز برای این ایام برنامه‌هایی در راستای بصیرت‌افزایی در شهر‌های استان دارد و سعی براین است تا کمیته روستایی نیز در راستای دهه مبارک فجر همچون سال‌های گذشته فعالتر شود.

مسوول حوزه نمایندگی، ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان یادآور شد: کمیته روستایی استان در سال‌های گذشته رتبه برتر را کسب کرده است و امیدواریم امسال نیز بتواند با انجام وظیفه در راستای بصرت‌افزایی قدم‌های موثری بردارد.
 
اتنهای پیام/7727
ارسال نظرات