سید ساجد یعقوبی
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان اردبیل:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: فتنه فقط فتنه سال ۸۸ نیست، دشمن هر لحظه به فکر ایجاد فتنه در ایران و کشور‌های مسلمان است.
کد خبر: ۹۲۰۱۰۵۳
|
۰۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۳
دشمن هرلحظه در صدد ایجان فتنه در ایران و کشور‌های مسلمان است
 
به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، حجت الاسلام میثم فیاضی صبح امروز در نشست فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) به مناسبت گرامیداشت حماسه 9 دی در اردبیل با رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان اردبیل با بیان اینکه دشمن ۴۰ سال است که در کمین انقلاب اسلامی ایران است، اظهار کرد: فرصت‌های انقلاب اسلامی ایران برای ما بسیار مغتنم است و اگر قدردان ارزش‌ها و دستاورد‌های این نظام نباشیم دشمن فرصت استفاده از بستر‌های انقلاب را از آن خود خواهد کرد.

وی ادامه داد: دشمن از همینه انقلاب اسلامی ایران واهمه دارد و ایستادگی همراه با بصیرت ملت ایران در مقابل استکبار کابوس دشمنان شده است.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) گفت: نگاه به مبانی تربیتی مبحثی است که نیاز به گفتمان دارد و باید نگاه معرفت دینی در جامعه نهادینه شود و همچنین نگاه و تفکر انقلابی در دستور کار قرار گیرد.

فیاضی با بیان اینکه انقلاب مادر دنیا با انقلاب روحانی شناخته شده است، تصریح کرد: بزرگترین سنگربانان انقلاب علما هستند که امروز ترویج مبانی اعتقادی و در جامعه به عهده طلاب و علما هستند.

وی با اشاره به حوادث دی ماه ۸۸، گفت: فتنه فقط فتنه سال ۸۸ نیست، دشمن هرلحظه به فکر ایجاد فتنه در ایران و کشور‌های مسلمان است و دشمنان با ایجاد شبکه‌های ماهواره ای، شبکه‌های مجاز متعدد و ساخت فیلم‌های ضد دینی و اسلامی و ایرانی در هالیود به دنبال از بین بردن اسلام در دنیا است که باید با روشنگری و بصیرت افزایی در جامعه مقابل این افکار پلید ایستادگی کرد.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل با بیان اینکه جهاد امروز سخت‌تر صحنه‌های نبرد است، تاکید داشت: دشمنان ما با جنگ روانی و فرهنگی علیه ملت ایران می‌خواهند جوانان ما را نسبت به اسلام و انقلاب و ولایت فقیه بدبین کنند ولذا متولیان فرهنگی برای مقابله با این جنگ‌های روانی باید روشنگری کنند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار