سید ساجد یعقوبی
سردار بابازاده گفت: حماسه ۹ دی تجلی‌گر بصیرت‌ و فرصت‌شناسی ملت ایران اسلامی است و در حقیقت مردم شریف مرز و بوم کشورمان این روز را به یک حماسه تبدیل کردند.
کد خبر: ۹۲۰۱۰۷۵
|
۰۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۴

حماسه ۹ دی تجلی‌گر بصیرت‌ و فرصت‌شناسی ملت ایران اسلامی است

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، پیش از ظهر امروز نشست هم‌اندیشی گرامیداشت سالروز حماسه 9 دی با حضور مسئولان ارشد استانی و سپاه استان برگزار شد و نسبت به برگزاری ویژه برنامه‌ها در این نشست نظراتی ارائه شد.

مسئولان دستگاه‌های فرهنگی و صدا و سیمای استان نسبت به اهمیت ویژه برنامه‌های حماسه 9 دی در سطح استان و نیز شبکه استانی اعلام آمادگی کردند.

سردار سرتیپ دوم پاسدار جلیل بابازاده فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل در این مراسم اظهار داشت: حماسه 9 دی تجلی‌گر بصیرت‌ و فرصت‌شناسی ملت ایران اسلامی است و در حقیقت مردم شریف مرز و بوم کشورمان این روز را به یک حماسه تبدیل کردند.

وی با اشاره به این که گرامیداشت این روز حماسی باید تا ابد در دل‌ها زنده بماند بیان کرد: مردم ایران اسلامی در این روز با آرمان‌های شهدای والامقام پیمان بستند و حافظ آرمان‌ها و ارزش‌های مقدس انقلاب اسلامی شدند و نامشان در تاریخ انقلاب اسلامی همیشه افتخارآفرین شد.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل بیان کرد: این خصوصیت و ویژگی بارز ملت ایران اسلامی است که در صحنه‌های سرنوشت‌ساز کشور همیشه آماده بوده و هیچ گاه صحنه‌های سخت کشور را به حال خود رها نکرده‌اند و حتی در شرایط سخت اقتصادی اخیر با افزایش نرخ بنزین بصیرت و هوشیاری ملت ایران انقلاب اسلامی ذره‌ای لغزش پیدا نکرد.

بابازاده اظهار کرد: تلاش صدا و سیما و رسانه‌ها برای برنامه‌های حماسه 9 دی شایسته تقدیر است و باید همچنان این تلاش‌ها و برنامه‌ها تداوم یابد تا بتوانیم آن طور که باید و شاید وارد عمل شویم.

حضور حماسی 9 دی حیثیت استکبار جهانی را بر باد داد

حماسه ۹ دی تجلی‌گر بصیرت‌ و فرصت‌شناسی ملت ایران اسلامی است

حجت الاسلام میثم فیاضی مسئول دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل نیز در این نشست ضمن گرامیداشت حماسه 9 دی بیان کرد: خیلی‌ها با برنامه‌های از پیش تعیین شده و اقدامات برنامه‌ریزی شده می‌خواستند عملیات روانی و توطئه‌های ننگین خود را در کشور عزیزمان پیاده‌سازی کنند که به لطف خداوند متعال، مقام معظم رهبری و درایت و هوشیاری ملت ایران کار پیش به جایی نبرد.

وی بیان کرد: صرف هزینه‌های سنگین و پیاده‌سازی بسیاری از نقشه‌های شوم و ننگین نتوانست ولایتمداری و بصیرت مردم را در برابر زنده نگهداشتن آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی خدشه‌دار کند و این تلاش‌ها و زحمات ارزشمند نشان از روح پاک و مقدس این ملت دارد.

فیاضی تصریح کرد: حضور حماسی 9 دی حیثیت استکبار جهانی را بر باد داد و رسانه ملی توانست عملیات روانی دشمنان در فضای مجازی و رسانه غربی را بر هم بریزد و بر دشمنان غالب شود که این تلاش‌ها باید با جدیت تداوم یابد.

زنده نگهداشتن فرهنگ انقلاب و استکبارستیزی رسالت مهم صدا و سیماست

حماسه ۹ دی تجلی‌گر بصیرت‌ و فرصت‌شناسی ملت ایران اسلامی است

علی ملاحمدی مدیرکل صدا و سیمای مرکز اردبیل نیز با اشاره به اقدامات صدا و سیمای مرکز استان در راستای افزایش بصیرت‌مداری در جامعه گفت: این مجموعه شبانه‌روز در تلاش است تا در راستای زنده نگهداشتن فرهنگ انقلاب و استکبارستیزی گام بردارد.

وی بیان کرد: تبیین ابعاد فتنه 88 و نقش محوری رهبر معظم انقلاب اسلامی با حضور حماسی مردم در صحنه زمینه‌ساز شکست توطئه‌های دشمنان شده و در این زمینه نقش رسانه‌ها بسیار پررنگ و حائز اهمیت است.

ملااحمدی تصریح کرد: امسال نیز پخش برنامه‌های متنوع رادیویی و تلویزیونی با هدف تبیین ابعاد فتنه سال 88 و نقش محوری رهبر معظم انقلاب و حضور حماسی مردم در صحنه برای برچیدن این فتنه در دستور کار قرار گرفته است.

ارسال نظرات