فرمانده سپاه قدس گیلان:

حضور مردم در میادین دفاع از انقلاب نقشه‌های دشمن را خنثی می‌کند

فرمانده سپاه قدس گیلان گفت: رای مردم و حضور آنان در میادین گوناگون دفاع از انقلاب مانند انتخابات بسیار مهم است و همین مشارکت و بصیرت‌افزایی نیز باعث خنثی شدن نقشه‌های دشمنان می‌شود.
کد خبر: ۹۲۰۱۱۱۹
|
۰۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، سردار محمد عبدالله‌پور صبح امروز در دوره توانمندسازی طرح اعتلای بسیج فرهنگیان با عنوان «شبکه معلم آینده‌ساز» اظهار داشت: شعار ما‌ مبارزه با ظلم و استکبار است از این رو نظام‌ سلطه جهانی را بزرگترین دشمن خود می‌دانیم.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به انحراف برخی انقلاب‌های دنیا از مسیر اصلی‌شان خاطرنشان کرد: در طول تاریخ همواره انقلاب‌های بسیاری از مسیر اصلی خود خارج شدند اما انقلاب اسلامی ایران هرگز منحرف نشد بلکه با صلابت تمام به راه خود ادامه داد و آرمان‌ها و ارزش‌های آن نیز حفظ شد.

وی  اغتشاشاتی که در پی افزایش نرخ‌ بنزین در کشور رخ داد را مورد اشاره قرار داد و افزود: این اغتشاشات‌ در حقیقت طرح و برنامه دشمن‌ برای نابودی انقلاب اسلامی و فروپاشی نظام بود که البته نقشه‌هایشان با استقامت و بصیرت مردم نقش برآب شد و استقامت ملت همواره راز ماندگاری انقلاب بوده و حتی رهبر انقلاب هم‌ به این موضوع تاکید کردند.

وی با بیان اینکه جوانان بسیاری در این فتنه‌ و اغتشاشات اخیر در کشور کشته شدند تصریح کرد: تیزبینی و بصیرت مردم ایران برای خنثی کردن نقشه‌های دشمن ستودنی بود و البته علت فشارهای امروز جبهه استکبار این است که مردم ما دچار خستگی و تردید شوند و در حال برنامه‌ریزی برای سست کردن مردم هستند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه حتی بسیاری از مسئولان ما هم در تراز این ملت و انقلاب نیستند عنوان کرد: مردم امروز با وجود فشارهای مختلف اقتصادی و هجمه‌های دشمن اما به‌خوبی پای آرمان‌های انقلاب ایستادند.

وی با اشاره به لزوم ارتقاء سطح کیفی آموزش‌ و شکل‌گیری شخصیت دانش‌آموزان بیان کرد: رهبر معظم انقلاب نیز بارها به مسئله سرمایه‌گذاری در آموزش و پرورش و نقش آن در تربیت نسل آینده‌ تاکید کردند بنابراین اگر آموزش و پرورش و معلمان درست رفتار کنند زیربنای سایر کارها و طرح‌های مهم هم بهتر می‌شود.

 

عبدالله‌پور تربیت نیروی انسانی کارآمد و در تراز انقلاب اسلامی را مورد اشاره قرار داد و گفت: معلمان و فرهنگیان دارای نقش کلیدی در تحقق این هدف هستند و معلمان در حوزه جنگ نرم نیز جزو اثرگذارترین افراد هستند البته دانش‌آموز هم نیازمند ارتباط با مدیر و معلم است و نباید بگذاریم دانش‌آموز و اولیاء دانش‌آموز ناامید شوند.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب در هر عرصه‌ای یک استاد به‌تمام معنا است و رهبری داهیانه و هوشمندانه ایشان تمام طرح‌های دشمنان را در جنگ نرم خنثی کرد افزود: اگر تدبیر ایشان نبود الان باید در مرزهای خود در مقابل داعش می‌جنگیدیم.

فرمانده سپاه قدس استان گیلان اضافه کرد: مشکلات حوزه فرهنگی بسیار است اما مشکلی نیست که قابل برطرف شدن نباشد چون ما به اسلام و قرآن ایمان داریم و باید پای ارزش‌ها و دین خود باشیم و سست نباشیم و تا زمانی‌که پای آرمان‌های انقلاب و عهدی که با شهدا بستیم بمانیم پیروز و موفق هستیم.

عبدالله‌پور با بیان اینکه دشمن قصد متزلزل کردن امنیت این کشور و مردم را دارد بیان کرد: دشمنان بیرونی، افزایش نرخ‌ بنزین را یک شوک اجتماعی خوب ارزیابی کردند و از همین فرصت برای ایجاد اختلال در امنیت و آسایش مردم استفاده کردند اما تحت هیچ شرایطی نمی‌توانند امنیت را از این کشور و مردم سلب کنند.

فرمانده سپاه قدس استان گیلان با اشاره به لزوم حضور مردم در انتخابات خاطرنشان کرد: رای مردم و حضور آنان در میادین گوناگون دفاع از انقلاب مانند انتخابات بسیار مهم است و همین مشارکت و بصیرت‌افزایی نیز باعث خنثی شدن نقشه‌های دشمنان می‌شود.

 

 

ارسال نظرات