خبرهای داغ:
فرمانده سپاه استان اصفهان گفت: اراده وحضور مردم در صحنه ظرفیتی را ایجاد کرده است که آمریکایی‌ها و جبهه استکبار را در اهداف شوم خود نامید کرده است.
کد خبر: ۹۲۰۱۱۶۹
|
۰۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان، به نقل از روابط عمومی سپاه حضرت صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان سردار مجتبی فدا در مراسم تجلیل از پژوهشگران برتر سپاه استان، که در محل لشکر 14 امام حسین (ع)  برگزار شد اظهار داشت: شرایط امروز به گونه‌ای است که جبهه استکبار همراه با غربی‌ها به دنبال براندازی نظام جمهوری اسلامی هستند و در این راه با شکست‌های فراوانی روبه شده و در حال غرق شدن و خروج از منطقه هستند.

وی تصریح کرد: رویکرد دشمن پس از شکل گیری انقلاب اسلامی از ابتدا تا کنون به اشکال مختلف براندازی است و امروز ظرفیت، توانمندی و قابلیت نظام جمهوری اسلامی به گونه‌ای است که ضربه متقابل را به دشمنان وارد کند.

فرمانده سپاه استان اصفهان بیان کرد: شکوهمندی نظام جمهوری اسلامی حاصل بهره‌مندی از تجربیات، سعی، تلاش و پژوهش، تحقیق و توجه به نقاط ضعف دشمن است. و امروز پس از 40 سال آمریکا به این جمع بندی رسیده است که ناوهای آن‌ها آسیب پذیر شده‌اند و قدرت موشکی ما به چنان ظرفیتی رسیده است که آمریکا تمام تلاش خود را به کارگیری کند تا از توان موشکی ما بکاهد.

وی ادامه داد: دشمنان به این نتیجه رسیده‌اند که  برای براندازی انقلاب اسلامی مردم را در مقابل نظام مقدس جمهوری اسلامی قرار بدهند اما در این شرایط  رابطه  ما با مردم مستحکم‌تر شده است و در 40 سال گذشته انقلاب، تجهیزات و امکانات ما به اندازه غربی‌ها و آمریکا نبوده است اما اراده و حضور مردم در صحنه ظرفیتی را ایجاد کرده است که آمریکایی‌ها و استکبار را در اهداف شوم خود ناامید کرده است.

فرمانده سپاه حضرت صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان بیان کرد: شرایط جهان اسلام در ابتدای پیروزی انقلاب با امروز یکسان نیست در فلسطین سنگ ها به موشک تبدیل شده اند و اسرائیل را به عقب نشینی وادار کرده است، در لبنان، عراق، سوریه و یمن ملت ها به این خودباوری رسیده اند که راه نجات مقاومت در مقابل استکبار است.

سردار فدا تأکید کرد: باید از تجربیات گذشته بهره ‌برداری کنیم تا در آینده به خوبی آن‌ها را به کارگیری کنیم. استفاده از تجربیات اسوه‌های دفاع مقدس نیز چراغ راهی برای جوانان در انقلاب اسلامی است.

در ابتدای این برنامه سرهنگ پاسدار محمد هاشمی‌پور با ارائه گزارشی ازعملکرد لشکر 14 امام حسین (ع) اظهار داشت: لشکر 14 امام حسین (ع) میعادگاه شهدایی است که نام و آوازه آنان لرزه بر تن دشمنان می‌انداخت و امروز هم این لشکر در ماموریت‌های خود همچنان پیروز و سربلند است. سربازان و یاوران ولایت در نیروهای مسلح در میدان نبرد با تکیه بر خداوند متعال چه بکشند و چه کشته شوند پیروز و سربلند هستند.

فرمانده لشکر 14 امام حسین (ع) تصریح کرد: باید بر ارتقاء دانش و پژوهش تأکید ویژه ای داشته باشیم. امروز تأکید ویژه مقام معظم رهبری این است که باید در مأموریت های خود علم و عمل را همراه کنیم که اگر این گونه وارد شویم پیروز خواهیم بود.

وی خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری می‌فرمایند پیشرفت در این کشور بدون پژوهش به سرانجام نمی‌رسد اگر در ماموریتهای خود بر اساس تجربیات پیش برویم آن‌گاه پیشرفت خواهیم کرد. برنامه‌ریزی بسیار خوبی در این زمینه صورت گرفته است و باید اقدامات عملیاتی نیز در این زمینه افزایش پیدا کند. 

در پایان این مراسم از پژوهشگران برتر سپاه استان تقدیر به عمل آمد و از 2 جلد کتاب تجربه نگاری لشکر 14 امام حسین (ع) رونمایی شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها