سید ساجد یعقوبی
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان پارس‌آباد گفت: طرح ویزیت رایگان اهالی در محلات محروم پارس‌آبادمغان ادامه دارد.
کد خبر: ۹۲۰۱۱۹۵
|
۰۳ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۴

به گزارش بسیج جامعه پزشکی خبرگزاری بسیج از اردبیل، سرهنگ پاسدار حسن نوری در بازدید از طرح ویزیت رایگان اهالی در پارس‌آباد اظهار کرد: ویزیت رایگان اهالی محلات محروم پارس‌آباد با محوریت محله محروم شهید مطهری این شهرستان در قالب طرح شهید رهنمون ادامه دارد.

وی با بیان اینکه هدف از اجرای طرح شهید رهنمون ارائه خدمات رایگان درمانی به مردم مناطق محروم است، تصریح کرد: اجرای این طرح در دستور کار ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان پارس‌آباد قرار گرفته است و از ابتدای سال جاری تا کنون به صورت مستمر ویزیت رایگان اهالی در محلات کم برخوردار شهرستان ادامه دارد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان پارس‌آباد با اشاره به اینکه محرومیت‌زدایی و خدمت رسانی به مردم در اولویت بسیج و سپاه است، عنوان کرد: در این طرح با همکاری بسیج جامعه پزشکی و بسیج سازندگی، خدمات پزشکی، مامایی، مشاوره بهداشتی و خدمات رایگان دارویی به اهالی ارائه می‌شود.

نوری با اشاره به واکسیناسیون رایگان احشام و دام، بیان کرد: در راستای خدمت رسانی به دامداران مناطق روستایی شهرستان، واکسیناسیون رایگان احشام و دام در روستاها با همکاری دامپزشکی نیز اجرایی می‌شود.

وی تصریح کرد: در راستای خودکفایی و افزایش بهره‌وری در حوزه کشاورزی و با توجه به ظرفیت‌های شهرستان پارس‌آباد طرح «همگام با کشاورز» در سطح روستاهای شهرستان با حضور کارشناسان کشاورزی و اهالی روستاهای تابعه برگزار می‌شود.

گفتنی است، روز دوشنبه در قالب قرارگاه خدمات رسانی اجتماعی امام سجاد (ع) و با مشارکت بسیج جامعه پزشکی، بسیج سازندگی و حوزه ثارالله شهری ناحیه پارس آباد خدمات پزشکی از جمله ویزیت و درمان رایگان و آموزش بهداشت سلامت و مشاوره مامایی برای بیش از ۵۰ نفر از اهالی محله شهید مطهری انجام شد.

ارسال نظرات