مدیرعامل خانه مطبوعات استان اردبیل گفت: طبق تمهیدات و هماهنگی‌های به‌عمل آمده خانه مطبوعات با اداره کل ارشاد استان دوره خبرنگاری پیشرفته ویژه فعالان رسانه‌ای اردبیل برگزار می‌شود که ثبت‌نام برای شرکت در این دوره انجام یافته است.
کد خبر: ۹۲۰۱۲۳۴
|
۰۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۴

دوره خبرنگاری پیشرفته ویژه فعالان رسانه‌ای اردبیل برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، علی نورعلیپور اظهار داشت: طبق تمهیدات و هماهنگی‌های به‌عمل آمده خانه مطبوعات با اداره کل ارشاد استان دوره خبرنگاری پیشرفته ویژه فعالان رسانه‌ای اردبیل برگزار می‌شود که ثبت‌نام برای شرکت در این دوره انجام شده است.

وی با اشاره به این که این دوره به مدت 5 هفته زیر نظر مرکز مطالعات رسانه‌های وزارت ارشاد برگزار می‌شود افزود: برگزاری کلاس‌ها نیز از اواسط دی‌ماه امسال در نظر گرفته شده و بدون شک خروجی‌های مثمرثمر و مطلوبی را در این راستا شاهد خواهیم بود.

مدیرعامل خانه مطبوعات استان اردبیل گفت: در پایان دوره نیز آزمون جامع برگزار و مدرک پایان دوره به شرکت‌کنندگان اعطا می‌شود و مهم‌ترین محور و رویکرد ما از برگزاری این دوره‌های خبرنگاری این است که بتوانیم فعالان رسانه‌ای را به سطحی برسانیم که هر فعال به یک رسانه تبدیل شود و در مقابل عملیات روانی دشمنان سرکوب‌گری کند.

نورعلی‌پور تصریح کرد: نیازمند ارتقای سطح دانش رسانه‌ای هستیم و استفاده از ظرفیت اساتید برتر کشوری در این دوره در دستور کار قرار گرفته و امید می‌رود با برگزاری این دوره بتوانیم به اهداف خود در این زمینه جامه عمل پوشانده و با به حداقل رساندن مشکلات تا حد امکان سواد رسانه‌ای را گسترش دهیم.

وی اظهار کرد: امیدواریم تلاش‌ها و پیگیری‌های به‌عمل آمده در راستای ارائه خدمات مطلوب به فعالان رسانه‌ای استان باشد و مسئولان و دستگاه‌های مربوطه در این زمینه با توسعه همکاری‌ها و تعاملات ما را در تحقق اهداف مورد نظر رهنمون شوند تا ابزار رسانه‌ای قدرتمندی را بسازیم.

ارسال نظرات