سید ساجد یعقوبی
معاون هماهنگ کننده سپاه استان اردبیل در گفتگو با «بسیج»
معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: ششمین دوره مسابقات فوتسال جام حماسه ۹ دی ویژه ادارات کل و محلات شهرستان اردبیل با حضور ۷۸ تیم برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۲۰۱۲۴۴
|
۰۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۱
ششمین دوره مسابقات فوتسال جام حماسه ۹ دی در اردبیل برگزار می‌شود
سرهنگ پاسدار شکر عبدی در گفتگو با خبرنگار بسیج اردبیل با بیان اینکه امسال شعار اصلی و محوری مراسم بزرگداشت یوم الله نهم دی سال ۱۳۹۸ را «یوم الله نهم دی، مظهر بصیرت، ولایتمداری و عبور از فتنه‌ها» اظهار داشت: طبق تمهیدات و برنامه‌ریزی‌های انجام یافته و طبق روال سال‌های گذشته ششمین  دوره مسابقات فوتسال جام حماسه ۹ دی با حضور 40 تیم از محلات شهرستان اردبیل و 38 تیم از ادارات کل برگزار می شود.

وی بیان کرد: فینال و اختتامیه این دوره از مسابقات ۱۲ بهمن ماه با حضور مسئولان استانی و خانواده‌های معظم شهدای مدافع حرم برگزار می‌شود که برنامه‌ریزی‌های لازم برای برگزاری این دوره از مسابقات انجام یافته است.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل افزود: تداوم برگزاری چنین مسابقاتی به عنوان یک اصل اساسی و مهم مطرح است و تلاش ما بر این است که بتوانیم با تداوم توسعه این مسابقات به تمامی اهداف خود در راستای معرفی رشادت‌های شهدای مدافع حرم در استان دست یابیم و علاوه بر برگزاری یادواره‌های شهدا برگزاری مسابقات نیز می‌تواند ما را در رسیدن به اهداف مورد نظر رهنمون شود.
 
عبدی اظهار داشت: حماسه 9 دی  روز بصیرت و میثاق ملی است که هیچ‌گاه در تاریخ جمهوری اسلامی ایران فراموش نخواهد شد.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس(ع)استان اردبیل تصریح کرد:مردم فهمیم کشورمان  در 9 دی تمامی توطئه‌های دشمنان جمهوری اسلام را خنثی کردند و بار دیگر نشان دادند هیچ کس نمی‌تواند اتحاد و همدلی مردم ایران را به هم بزند.

ارسال نظرات