خبرهای داغ:
امام جمعه موقت بناب:

نماز سنگری کارآمد در مقابل تهاجم فرهنگی دشمن است

امام جمعه موقت بناب گفت: نماز سنگری کارآمد در مقابل تهاجم فرهنگی دشمن است اگر روحیه نماز و عبودیت در میان مردم و کارمندان تقویت شده باشد خدمت رسانی و راندمان کار بالا خواهد رفت.
کد خبر: ۹۲۰۱۲۶۲
|
۰۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام اصغری افزود: نماز سنگری کارآمد در مقابل تهاجم فرهنگی دشمن است، اگر روحیه نماز و عبودیت در میان مردم و کارمندان تقویت شده و معنویت در ادارات حاکم شود، خدمت رسانی و راندمان کار بالا خواهد رفت.

وی  با اشاره به اینکه ما بر اساس معنویات و باور‌های دینی و اعتقاد به معاد در مقابل کلّ دنیا ایستاده و پیشرفت کردیم و اعتباری که برای کشورمان کسب شده است، بر اساس اعتقاد به پروردگار متعال، قیامت و در سایه توجهات حضرت، ولی عصر(عج) است، افزود: هر جا از ارزش‌های الهی عقب نشینی کرده ایم شکست خورده ایم و هر جا نیرو‌های جهادی و فعال و معتقد به ارزش‌ها پای کار آمده است پیروز شده ایم.

حجت الاسلام اصغری به مسئله اهمیت نماز در ادارات و غفلت از نماز در اثر فشار کار اداری یادآور شد و گفت: فلسفه نماز این است در اثر خواب و غفلت شبانه موقع صبح بیدار شویم و با خواندن دو رکعت نماز موقعیت بندگی و جایگاه خود را به یاد بیاوریم و در طول روز نیز در اثر فشار کار و فعالیت روزانه موقع نماز ظهر دست از کار کشیده و باز موقعیت بندگی و جایگاه خود را نشان دهیم و دوباره به فعالیت روزمره ادامه دهیم و موقع مغرب نیز همین طور ابراز بندگی به پروردگار خود داشته باشیم.

وی همچنین با اشاره به برکات نماز گفت: سنگری کارآمد در مقابل تهاجم فرهنگی، محل بیان خواسته‌ها و مطالبات به حق مردم، ، محل ایجاد تحولات اجتماعی و سیاسی است.

این استاد حوزه و دانشگاه گفت: اگر روحیه نماز و عبودیت در میان مردم و کارمندان تقویت شده و معنویت در ادارات حاکم شود، خدمت رسانی و راندمان کار بالا خواهد رفت.

حجت الاسلام  اصغری در پایان با تأکید بر اینکه در زندگی ظاهری با وسوسه شیطانی حقایق زیادی را از یاد برده و غفلت می‌کنیم و تنها چیزی که انسان را از غفلت باز می‌دارد نماز است، افزود: در ادارات نماز را احیا و کارمندان را به نماز تشویق کنید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها